چهارشنبه 18 آذر 1388-0:0

ناطق نوری:هنوز مسلمان نشده ایم

نماينده مردم نور و محمودآباد گفت: هنوز مسلمان نشده ایم ، هنوز دروغ می گوییم و دین را نفهمیده ایم .


احمد ناطق نوری گفت : 16 آذر سال 32 دانشجو با مسئولان دعوا نداشت ، بحث بر سر این بود که ریشه های استکبار را خشکانده بودند اما جای پای استعمار محکم شده بود.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حوادث آن سال ها را از نزدیک شاهد بودم ، تصریح کرد : به علت شکافی که در سال های منتهی به پیروزی انقلاب بین مردم ، دانشگاهیان و علما افتاده بود ، امام در اعلامیه ای از نجف اعلام کردند « دانشجویان و اساتید چهره های آینده هستند » و بر وحدت تکیه کردند تا اساس انقلاب به وجود آمد و استعمار شکسته شد.

وی با اشاره به این که هنوز مسلمان نشده ایم ، هنوز دروغ می گوییم ، دین را نفهمیده ایم و بر مبنای اعتقادات حرکت نمی کنیم ، گفت : در درون ما نفس اماره حاکم است و رمز نجات و وحدت و یکدلی ، گذشت کردن از خواست های نفسانی و به سمت خدا رفتن است. ن

 احمد ناطق نوری با بیان این که هنوز قرآن را نفهمیده ایم افزود: مفسران قرآن هنوز نمی دانند حروف مقطعه چه معنایی دارد و دانشجویان باید بدانند با علم و دانش و توجه به قران می توانند به این کدها دست یافته و وارد سایت قرآن شوند.

وی اظهار داشت : هر کسی نمی تواند به این رموز دست یابد مگر کسی که عدالت را به معنای واقعی کلمه اجرا کند.

  وی با اشاره به این که هیچ کس نتوانسته مازندران را به ذلت بکشاند گفت : مازندران و مازندرانی ، خود ، اسلام را پذیرفتند نه با زور و جنگ ، مازندرانی ها نیز باید به یکدیگر کمک کنند.

ناطق نوری خطاب به دانشجویان یادآور شد: در دنیا دعوای سیاسی زیاد است و نباید اختلاف ها را به جنگ و جدل بکشانیم ، با مذاکره می توان مشکلات را حل و فصل نمود.