شنبه 12 دی 1388-0:0

با ما فيلم تماشا کنيد

پس از مراحل تست و آزمايش هاي اوليه،پادکست تصويري مازندنومه از روز شنبه راه اندازي شد و دسترس مخاطبان قرار گرفت. 


همان طور که در يادداشت ويژه هشتمين سالگرد راه اندازي پايگاه خبري-تحليلي مازندنومه قول داده بوديم، يکي از بخش هاي جديد سايت را از روز شنبه در اختيارتان قرار داده ايم.

در بخش پادکست تا کنون فايل هاي صوتي قابليت شنيدن داشت،اما از اين پس فايل هاي تصويري نيز در دسترس تان قرار مي گيرد.شما با يک کليک بر روي فايل تصويري مورد نظر و از طريق نرم افزار مدياپلير مي توانيد تصوير در اختيار را تماشا کنيد.

پس از مراحل تست،براي شروع کار برشي از فيلم مستند"مکرمه؛خاطرات و روياها"به کارگرداني ابراهيم مختاري-مستندساز بابلي- در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

دو توضيح درباره اين امکان تازه ضروري است:

1-با توجه به سرعت پايين اينترنت و پهناي باند نامناسب در ايران،طبيعي است که بسياري از مخاطبان نمي توانند فايل هاي تصويري را هم چون پادکست صوتي دريافت کنند.

ما تا حدودي با کم حجم کردن فايل ها و نيز کوتاه کردن فيلم ها و تصاوير در اختيار،براي رفع اين مشکل اقدام کرده ايم اما وضعيت اينترنت در ايران بابسامان تر از اين حرف هاست!بنابراين پيش تر از طرف شرکت معظم مخابرات از مخاطبان گرامي عذرخواهي مي کنيم که نمي توانند از تماشاي اين تصاوير به طور واقعي لذت ببرند و احتمالا" اذيت خواهند شد.

2-با توجه به شرايط گفته شده در بالا،فعلا" تصميم داريم کم تر فايل هاي تصويري را در دسترس علاقه مندان قرار دهيم و بيشتر به پادکست صوتي اکتفا مي کنيم.بنابراين پس از پخش چند فايل صوتي،يک فايل تصويري را در معرض تماشاي تان قرار مي دهيم.

به زودي بخش هاي جديدتري را در مازندنومه-نخستين پايگاه خبري-تحليلي مازندران-به شما معرفي خواهيم کرد.

"هم چنان تا جاودان در راه."