سه شنبه 6 بهمن 1388-0:0

فاصله فرهنگ تا سياست:از ميدان امام تا ميدان شهرداري

بالاخره مهم ترين معاونت استانداري مازندران به مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي رسيد و هفته آينده هادي ابراهيمي ساختمان ارشاد در ميدان امام را ترک و به ساختمان استانداري در ميدان شهرداري خواهد رفت.


به گزارش مازندنومه با آمدن سيد علي اكبر طاهايي از قزوين به مازندران،جواد قناعت معاون سابق سياسي و امنيتي استانداري مازندران به گلستان رفت و استاندار اين استان همسايه شد.

در چند ماه گذشته اتاق معاونت سياسي و امنيتي استانداري مازندران خالي بود.

 طي اين مدت اسم چند نفر به عنوان جانشين قناعت بر سر زبان ها بود؛حتي طاهايي به 12 و حتي 14 نامزد براي تصدي اين سمت اشاره کرده بود!

روز سه شنبه خبردار شديم که قرعه فال به نام هادي ابراهيمي کياپي خورده است؛فردي که مهرماه امسال مديرکل فرهنگ و ارشاد استان شده است.

ابراهيمي در چند ماه گذشته توانست ارشاد استان را از يک سازمان استاتيک و نيمه تعطيل به سازماني پويا و پرخبر تبديل کند.

بر اساس اين گزارش و با توجه به پيشينه سياسي ابراهيمي و فعاليت وي در جرگه اصولگرايان طرفدار دولت،عزم برخي نمايندگان مجلس و استاندار بر اين شده تا او به استانداري بيايد و ادامه فعاليت هايش را در دولت دهم در پست معاونت سياسي و امنيتي استانداري مازندران پي بگيرد.

اينک هادي ابراهيمي به جايگاه دلخواهش که مرتبط با تحصيلات دانشگاهي اش نيز هست،برگشته است.او مي خواهد توانايي اش را در اين سمت حساس و مهم به اثبات برساند،فعلا"بايد به نظاره نشست و منتظر ماند که ابراهيمي در معاونت استانداري چه خواهد کرد و چه نمره اي از سوي احزاب و گروه ها،فعالان سياسي،رسانه ها و مردم خواهد گرفت.

گفتني است حكم هادي ابراهيمي به استانداري مازندران آمده و تا چند روز آينده به وي داده مي شود.

در رزومه ابراهيمي سمت هايي هم چون: معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران،مدير واحد آموزش وتحقيقات صدا و سيماي مازندران، فرمانداري تنكابن و مدير‌كلي فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران وجود دارد.

وي مديرمسئول و صاحب امتياز هفته نامه اصولگراي صبح مازندران و متولد 1353 روستاي کياپي ساري است.

مازندنومه  طي يادداشتي در تاريخ 18 مهرماه سال جاري که به بهانه آمدن ابراهيمي به ارشاد نوشته شده بود،آورد:"قرار است صبح روز يک شنبه(19مهرماه)مراسم معارفه او(ابراهيمي) در اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران انجام شود.آيا هادي ابراهيمي اين بار ماندني خواهد شد؟کسي نمي داند."

به راستي که او نماند و در کم تر از چهارماه به جايي ديگر رفت.آيا هادي ابراهيمي اين بار ماندني خواهد شد؟باز کسي نمي داند.