دوشنبه 16 فروردين 1389-0:0

نماينده بهشهر يا نکا؟!

آيا آقاي مقيمي فقط نماينده بهشهر است؟


مازندنومه:يادداشت زير را يکي از کاربران نکايي  به نام جبار مهدی پور زارمی براي درج در مازندنومه ارسال کرده است.ما صد در صد با نظر اين مخاطب گرامي موافق نيستيم اما در طول سال هاي گذشته و در ادوار مختلف مجلس شاهد تبعيضات برخي نمايندگان چند شهري بوده ايم.مثلا"در دوره اي يکي ازنمايندگان مردم جويبار،سوادکوه،کياکلا و قائم شهر چون خود اهل جويبار بود،با تلاش آن را شهرستان و از قائم شهر جدا کرد.او حتي در قائم شهر دفتر نداشت و مراجعه کنندگان بايد حتما" به جويبار مي آمدند.يا مثلا" در همين بهشهر و نکا همواره شائبه سنگين بودن وزنه به نفع يکي از شهرها وجود داشته است،زماني نکا و دوره اي هم بهشهر.به هر حال نوشته منتقدانه مخاطب مان را بدون تغيير در پي مي آوريم.

----------------------

در مدتی که ما نکایی ها شاهد حضور احمد علی مقیمی بر منصب نمایندگی مجلس مردم شرق مازندران بوده ایم اقدام جدی در راستای رفع محرومیت و حل و فصل مشکلات عمرانی شهرستان نکا ندیده ایم .

مقیمی گویی که تنها نمایندگی مردم بهشهر را در مجلس بر عهده دارد . با نگاهی به تلاش های ایشان برای احداث پالایشگاه نفتی در بهشهر شاهد این هستیم که این پالایشگاه در اوایل تصویب طرح نام آن کاسپین نکا بوده است و نمی دانیم ایشان شهید هاشمی نژاد را از کجا آورده اند!

 از اقدامات ایشان در بخش راه ترابری می توان تلاش برای احداث جاده ی بهشهر دامغان و رستمکلا به بندر امیرآباد و تکمیل کمربندی شهر بهشهر را برشمرد، اما در شهرستان نکا نه جاده نیروگاه به بزرگراه تبدیل شده و نه کمربندی تکمیل شده است و بیشتر روستاهای جنوب شهرستان نکا از یک جاده ی آسفالت هم برخوردار نیستند .

 در بخش بهداشت اقدامات ایشان به این شرح است: بیمارستان 32 تختخوابی گلوگاه، آغاز احداث بیمارستان 160 تختخوابی در شهر بهشهر و آغاز بهره برداری از بیمارستان مهر بهشهر و اما در شهرستان نکا: بیمارستان کوچک ولیعصر هنوز در حال احداث است(!) و خبری از بیمارستان آلوکنده نیست و قرار است در آن محل آزمایشگاه پیام نور ساخته شود (مانند جاده نیروگاه که قرار است تعریض شود!)... 

 در مواردی که دو شهرستان نکا و بهشهر بر سر مسئله ای از جمله بر سر ساحل دو شهرستان در مقابل هم قرار گرفته اند آقای مقیمی به طرفداری کامل از مسئولان شهرستان بهشهر پرداخته است(این مورد به دفعات متعدد توسط مسئولان شهرستان نکا بیان شده است) . به هر حال تنها اقدام مثبت ایشان در نکا را می توان احداث سد گلورد برشمرد که نمی دانیم که اگر این پروژه فقط به شهرستان نکا اختصاص داشت آیا آقای مقیمی باز هم در این مورد کاری صورت می دادند یا خیر !


ايميل نويسنده: (qaffarali@yahoo.com)