پنجشنبه 27 خرداد 1389-0:0

تعارف نداریم

علي ادياني راد-نماينده مردم قائم شهر-گفت:نماینده امکانات یک بخشدار را هم ندارد،توصیه می کنم وارد این بازی نشوید.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس گفت: عده ای فکر می کنند نماینده دارای ملک و املاک است و هیچ دغدغه ای ندارد.

 وی با بیان اینکه نماینده امکانات یک بخشدار را هم ندارد ،افزود: توصیه می کنم وارد این بازی نشوید.

 ادیانی افزود: اما ما سربازان نظام هستیم و باید با اندک بضاعت مدیریت کنیم .

وی یادآور شد: عدالت برنامه ای نداریم و دستگاه ها باید برای جذب اعتبارات از وزارتخانه تلاش کرده و برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجتمع های فرهنگی در شهرهایی که فاقد این مرکز بودند باید تا سال 90 ساخته شود،تصریح کرد: در برخی شهرها هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

 وی با بیان اینکه ساخت مجتمع های فرهنگی یک مصوبه است و باید اجرا شود گفت: مصوبات کارشناسی شده هستند و در خصوص اجرایی نشدن آن در برخی شهرستان ها رئیس جمهور باید پاسخگو باشد و اصلا در این زمینه با کسی تعارف نداریم، چراکه پای نظام در میان است.

 نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انحرافات نشان داده شده در گزارش دیوان محاسبات در رابطه با تفریق بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راضی کننده نیست افزود: در ارشاد مازندران انحراف محسوس در بودجه سال 87 وجود نداشت و وضعیت رضایت بخش بود.

وی گفت: از دستگاه فرهنگی انتظار انحراف از بودجه نداریم.

گفتني است نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با نگاه کردن به تنها خبرنگار حاضر در جمع ( خبرنگار مازندنومه ) یادآور شد: برخی رسانه ها حرف های مهم ما را انعکاس نداده و فقط به دنبال حاشیه ها هستند ( این سخن باعث خنده جمع و همچنین خبرنگار ما شد).