يکشنبه 10 مرداد 1389-12:37

سردار جواني:امروز آقاي کروبي کجاست؟

مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي کشور در ساري گفت:فکر مي کرديم دعوا بين احمدي نژاد و موسوي است-صادق لاريجاني با يک ساعت و نيم بحث و صحبت با آيت الله جوادي آملي به وي قبولانده بود که در انتخابات تقلب صورت نگرفته است- عده اي به دنبال برجسته کردن بحث سيب زميني بودند تا دولت را به چالش بکشند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه سردار جواني-مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي کشور- با اشاره به اينکه عدم مبارزه جدي با فساد در کارگزاران دولت از عوامل ايجاد فتنه بود، اظهار داشت : نظام اسلامي نياز به مديران پاک دست دارد و در اين زمينه غفلتي صورت گرفت و بر اثر آن طبقه جديدي ظهور کرد ،افرادي با ثروت هاي باد آورده.

 وي با بيان اينکه کروبي نماينده امام بود اما بحث اينجاست که امروز آقاي کروبي کجاست ؟ گفت: اگر آقاي کروبي در مسير امام است چرا رسانه هاي بيگانه و دشمنان برايش کف مي زنند؟

 سردار جواني تصريح کرد: انحراف در دوره سازندگي شروع شد و در دوره دوم خرداد عمق بيشتري پيدا کرد اما به لطف خدا اصولگرايان توانستند مجددا اين مسير را اصلاح کنند.

وي افزود: در دوره دوم خرداد اعلام کردند نگاه ما به فلسطين بايد بر اساس منافع ملي باشد .

 وي با بيان اينکه در 20 ساله گذشته در بسياري از مسائل به ويژه در آموزش و پرورش و در مراکز دانشگاهي در خواب بوده ايم خاطرنشان کرد: جواني که در اختيار ما بوده شعارها نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران سر داد که هدف جمهوري اسلامي نبود و اين اتفاق ناگهاني رخ نداده است.

جواني به انتخابات اشاره کرد و اينکه فکر مي کرديم دعوا بين احمدي نژاد و موسوي است و گفت: عده اي متوجه عمق فاجعه و موج عليه انقلاب و اسلام و ولايت فقيه نبودند.

مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي کشور در تبيين پيچيدگي فضاي فتنه و ايجاد شک و ترديد با اشاره به سکوت آيت الله جوادي آملي در آن برهه ، از قول رئيس قوه قضائيه خاطره اي تعريف کرد که صادق لاريجاني با يک ساعت و نيم بحث و صحبت با آيت الله جوادي آملي به وي قبولانده بود که در انتخابات تقلب صورت نگرفته است.

وي که مهدي هاشمي را مسئول کميته تخريب حوادث در تهران معرفي مي کرد از واردات بنزين روسيه تا شهريور ماه نيز خبر داد.

جواني در پاسخ به سوالي مبني بر روند نامناسب دولت در توزيع سهام عدالت و سيب زميني در برخي مناطق با اشاره به اينکه سهام عدالت از ابتداي دولت نهم مطرح شده بود گفت: آنچه که در جريان انتخابات بيش از حد از سوي کانديداها عنوان شد بحث سيب زميني بود .

 وي افزود: تا آنجا که ما اطلاع داريم دولت در برخي مواقع براي جلوگيري از آسيب کشاورز اقدام به خريداري محصولات مي کند و در آن مقطع به علت کشت زياد سيب زميني دولت مجبور به خريداري کرد و در نقاطي سيب زميني توزيع شد.

جواني با بيان اينکه امکان فريز و صادرات سيب زميني در آن مقطع وجود نداشت خاطرنشان کرد: عده اي به دنبال برجسته کردن اين مساله بودند تا دولت را به چالش بکشند.

به گزارش خبرنگار ما سردار يدالله جواني در دومين کارگاه آموزشي توجيهي اعضاي کميته پدافند غيرعامل اداره کل آموزش و پرورش مازندران حضور يافته بود.