پنجشنبه 4 شهريور 1389-14:25

خيلي زود دير مي شود

...شايسته است برادر آقاي فرماندارکه ادعاي اصولگرايي دارد،اين چنين به خدمات نماينده اصولگراي مجلس-که خودعضو شاخص ستاد احمدي نژاد در کشور بوده و روزنامه بامداد را همزمان باشروع به فعاليت انتخاباتي دکتراحمدي نژاد منتشر کرد-نتازد.(يادداشت رسيده)


*مازندنومه:بعد از به پايان رسيدن ماجراي روز خبرنگار و حاشيه سازي يکي ازسايت هاي استان نسبت به برگزاري اين مراسم در دانشگاه آزاد ساري،اخيرا" همين سايت،تخريب چهره يکي ازنمايندگان اصولگراي مجلس را آغاز کرده است.يادداشت زير در انتقاد از عملکرد اين سايت و تخريب برخي چهره هاي موجه استاني نگاشته شده،به دست ما رسيده که با امضاي محفوظ از نظرتان مي گذرد.

--------------

خبرها حاکيست که فرماندار يکي ازشهرهاي مرکزي استان به زودي برکنار مي شود.برادر آقاي فرماندار که يکي از پايگاه هاي خبري استان را مديريت مي کند،به صرافت افتاده و در اقدامي عجيب و غيرمنصفانه حملات شديدي را عليه سيدرمضان شجاعي-نماينده اصولگراي ساري-و نيز هادي ابراهيمي-معاون سياسي وامنيتي استاندار-آغاز کرده است.

اين پايگاه خبري به ظاهر اصولگرا و تخريب گر، پيش تر به استاندار مازندران نيز تاخته بود که چرا ميهمان مراسم رييس دانشگاه آزاد ساري شده است!

اين سايت که شجاعي را تماميت خواه و خارج از جريان اصولگرايي معرفي کرده،اخيرا" در اقدامي شتاب زده،نظرسنجي اي را در پايگاه خود مبني بر عدم رعايت اصل تفکيک قوا قرار داده است.

جالب اين که جناب فرماندار به همراه برخي مديران ديگر،فعاليت هاي گسترده اي را براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي آغاز کرده بودند که اين اقدام با عکس العمل استاندار مواجه شد.

البته آن چه که استاندار مازندران در جريان انتصابات چندماه گذشته انجام داده است،خلاف ادعاي برادر آقاي فرماندار است؛براي مثال نماينده آمل سه ماه تمام تلاش کرد که پس از آقاي اکبريان،گزينه مورد نظرش را فرماندار آمل کند اما با اصرار و مقاومت استاندار و معاون سياسي وامنيتي اش وي به نتيجه دلخواه نرسيد و گزينه استانداري-اکبرزاده-که برادر شهيد و فرمانده سابق سپاه است،به عنوان فرماندار آمل منصوب شد.

در شهرستان محمودآباد نيز نماينده اين شهر بعد از جابه جايي آقاي قاسمي هرگز نتوانست گزينه مورد نظرش را به عنوان فرماندار معرفي کند.در نهايت با توجه به ديدگاه استاندار و معاون سياسي وي که بارها اعلام کرده اند تحت فشارهاي سياسي قرار نمي گيرند،واحدي را براي فرمانداري اين شهر انتخاب و معرفي کردند.

بنابراين شايسته است برادر آقاي فرماندارکه ادعاي اصولگرايي دارد،اين چنين به خدمات نماينده اصولگراي مجلس-که خودعضو شاخص ستاد احمدي نژاد در کشور بوده و روزنامه بامداد را همزمان باشروع به فعاليت انتخاباتي دکتراحمدي نژاد منتشر کرد-نتازد.

اين مدعيان اصولگرايي خدمات معاون سياسي و امنيتي استاندار را نيز ناديده گرفته اند و بر او تيغ مي کشند!کسي که به اذعان دوست ودشمن چيزي جز کار وتلاش و پيگيري از او مشاهده نشده و هنرش اين است که سعي مي کند،ضمن ارايه مواضع اصولگرايانه،رابطه اش با همه خوب باشد و کسي از دستش ناراضي نباشد.

استان مازندران به وحدت و يکپارچگي و آرامش نياز دارد و به اين اصولگرايان تازه کار ومدعي توصيه مي کنيم بر سر بن شاخ نبرند و عينک خودبزرگ بيني را از چشم شان دربياورند،که خيلي زود دير مي شود.