يکشنبه 7 شهريور 1389-14:8

شموشک نيلوپوش شد

تيم فوتبال شموشک نوشهر رسما فروخته شد؛امتیاز اين باشگاه را شرکت نیلوپوشان تهران خریداری کرده است.


به گزارش ملايي-خبرنگار مازندنومه در نوشهر-حجت الله حیدری -رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان نوشهر- گفت: بالاخره پس از چندین ماه کش و قوس، طی جلسه ای در محل فرمانداری نوشهر با حضور دکتر محسنی نماینده مردم نوشهر و چالوس،فرماندار نوشهر ، معاونت اداره کل تربیت بدنی استان و شهرستان نوشهر و حسینی مدیر عامل شرکت نیلو پوشان تهران، امتیاز تیم فوتبال شموشک نوشهر فروخته و اين تيم واگذار شد.

 وی افزود: از شروط اصلی براي واگذاری تیم فوتبال شموشک به این شرکت ، حضور و ادامه فعالیت اين تيم در شهرستان نوشهر است و این تیم نباید از نوشهر خارج شود.

 حیدری بیان داشت: قصد ما بر آن است که تیم فوتبال شموشک نوشهر با همان نام شموشک در میادین حاضر شود اما اگر وراث مرحوم درویش-مالک اين تيم- در این باره اعتراضی داشته باشند و نخواهند از نام شموشک استفاده شود، آن وقت با نام نیلوپوشان نوشهر در میادین حاضر خواهد شد.

 وی در خصوص مبلغ فروش امتیاز شموشک نوشهر عنوان داشت: حدود 400 میلیون تومان از مبلغ فروش که شامل بدهی های بازیکنان ، کادر فنی ، اعضای باشگاه و سایر بدهی های است برعهده خریدار می باشد که باید پرداخت شود و حدود دویست میلیون تومان بدهی به اداره دارایی را نیز باید شخص خسرو درویش پرداخت کند و اداره کل تربیت بدنی استان مازندران و شهرستان نوشهر نیز باید در اولین فرصت نسبت به انتقال امتیاز تیم فوتبال شموشک نوشهر به شرکت نیلوپوسان اقدام کند.

بر اسا اين گزارش رئیس تربیت بدنی نوشهر به تعهدات این شرکت اشاره کردد و اظهار داشت: این شرکت متعهد شد تا با صرف هزینه، ظرف مدت یکسال تیم فوتبال شموشک نوشهر را از لیگ دسته دو کشور به رقابت های لیگ دسته اول کشور باز گرداند و کلیه تیم های پایه شموشک نوشهر را نیز تحت پوشش کامل خود قرار دهد.

 وی گفت: تا قبل از شروع رقابت های فوتبال لیگ دسته دو کشور(اواخر شهریور ماه) با کلیه بازیکنان قرارداد بسته می شود.