دوشنبه 8 شهريور 1389-14:59

اندک اندک جمع ورشکستگان مي رسد!

دو سال بعد از ورشکستگي صندوق مهدي موعود بابل،يک صندوق قرض الحسنه ديگر در اين شهرستان به مرز ورشکستگي رسيد.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در بابل،يک صندوق قرض الحسنه ديگر در اين شهرستان ورشکست شده و روزانه مشتريان اين موسسه براي دريافت پس اندازها و موجودي حساب خود جلوي اين موسسه صف مي کشند.

 صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل که کنار ايستگاه آمل شعبه دارد،با تبليغات پرسروصداي تلويزيوني و اهداي جوايز وسوسه انگيز وارد عرصه شده بود،اما چندي است که دچار بحران مالي شده و مشتريان خود را دچار دردسر و اضطراب کرده است.

بر اساس اين گزارش درست دوسال پيش در چنين روزهايي بود که صندوق قرض الحسنه مهدی موعود(عج) بابل نيز به مرز ورشکستگي رسيد امابا تبديل شدن به يكی از شعبات صندوق قرض الحسنه ولي عصر(عج) اين شهرستان به بحران مالی خود پايان داد.

خاطرنشان مي کنيم تعاوني اعتبار عام کشاورزان در چند متري اين صندوق قرض الحسنه شعبه اي را افتتاح کرده که گفته مي شود بسياري از مشتريان صندوق کشاورزان بابل را به سوي خود جذب کرده است.

به گزارش مازندنومه بعد از به وجود آمدن اين مشکل مالي،تعاوني اعتبار عام کشاورزان مازندران که از نظر نام شباهت هايي با صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل دارد و شعبه طالقاني آن نيز در کنار اين صندوق قرار دارد،مجبور شده اطلاعيه اي را به نشريات و روزنامه هاي محلي بدهد مبني بر اين که صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل هيچ ارتباط کاري،مالي واداري با تعاوني عام کشاورزان ندارد و بابلي ها نگران پول هاي شان نباشند!