دوشنبه 15 شهريور 1389-11:13

بانک برتر کشور در مازندران انتخاب مي شود

در جشنواره بین المللی" ایران بانک" -که مهم ترین رویداد بانکی کشور در سال جاری است-برترین بانک های ایرانی در زمینه بانکداری الکترونیکی تندیس زرین دریافت خواهند کرد.


بنا به خبر رسيده از روابط عمومی اولین جشنواره بین المللی " ایران بانک 2010 " به مازندنومه، در مراسم اختتامیه این جشنواره که آبان ماه امسال با حضور بانک هاي سراسر کشور برگزار می شود،سه بانک در چند حوزه به عنوان نامزد دریافت تندیس زرین برترین بانک ایران انتخاب خواهند شد که از میان آنها یک بانک به عنوان بانک برتر کشور با رویکرد بانکداری الکترونیکی برگزیده شده و تندیس زرین برترین بانک ایران را دریافت می کند.

بر اساس اين گزارش یکی از مهمترین معیارهای موثر در ازریابی بانک های برتر در بخش بانکداری الکترونیکی ، تراکنش های موفق بانک ها نسبت به کل تراکنش های آن و چگونگی ارائه سرویس هایی چون اینترنت بانک ، همراه بانک و اس ام اس بانک خواهد بود.

انتخاب برترین بانک کشور توسط کمیته داوران جشنواره بین المللی "ایران بانک 2010" انجام خواهد شد.

 بر اساس اين گزارش اعضایی که در این کمیته دعوت خواهند شد متشکل از نماینده بانک مرکزی ، نماینده وزارت اقتصاد دارایی و نماینده شرکت خدمات انفورماتیک ایران و 5  استاد برتر کشور و 3 کارشناس در زمینه بانکداری الکترونیکی هستند.

جشنواره بین المللی "ایران بانک 2010 " همچنین به یک بانک برتر که طبق نظرسنجی مردم در زمان برگزاری این رویداد و هم در پایگاه اینترنتی جشنواره و چندین پایگاه اینترنتی معتبر دیگر انتخاب شود تندیس بلورین برترین بانک ایران از دیدگاه مردم  را اهدا می کند.

در بخش جنبی جشنواره "ایران بانک 2010" که آبان ماه در ساري برگزار مي شود، نشست های تخصصی با حضور فعالان عرصه بانکداری الکترونیک و مسوولان واحدهای بانکداری الکترونیکی بانکهای سراسر کشور برگزار می شود که عمده مباحث آن مربوط به امضاي دیجیتال،Core Banking، هماهنگی بانکها در سیستم بانکداری الکترونیکی و چالش های پیش رو خواهد بود.

خاطرنشان مي کنيم بروشور اولین جشنواره بین المللی "ایران بانک 2010 " و دیگر اطلاعات درخواستی قابل دریافت است و سخنرانی های علمی و مقالات کنفرانس جانبی جشنواره نیز علاوه بر درج در پایگاه اینترنتی و لوح فشرده و کتاب به صورت پوسترهای خلاصه نویسی شده در طول جشنواره در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی اولین جشنواره بین المللی "ایران بانک 2010"  به نشانی www.ntpco.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه این جشنواره از طریق پست الکترونیک به نشانی  info@NTPCO.IR  ارتباط برقرار کنند.