چهارشنبه 17 شهريور 1389-10:58

يک فرمانده نظامي:رییس جمهور به واسطه سرم و درمان کار می کند

علي رامش-فرمانده بسیح حوزه امام حسن عسکری (ع) مرزن آباد-گفت:من اگر نمی خواهم اسمی از کسی ببرم برای این است که نمی خواهم تنشی ایجاد شود ولی دیدید که عده ای توهم تقلب را در انتخابات داشتند و از قبل می گفتند که ما برنده ایم-یکی از سران که نمی خواهم اسمش را ببرم می گفت که بهتر است آقای احمدی نژاد کاندیدا نشود.(ويرايش دوم)


به گزارش خبرنگار مازندنومه در کلاردشت،علی رامش -فرمانده بسیح حوزه امام حسن عسکری (ع) مرزن آباد-در گرامی داشت شهدای روستای ناتر و مکار کلاردشت گفت: در 30 سال پایداری پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در جمهوری اسلامی داشتیم که این نشانه حرکت صحیح در مسیر راه امام و راه شهدا و بیداری ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری ره آوردی این چنین ندارد ادامه داد: همه دولت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمت کردند و زحمت کشیدند، از دولت سازندگی تا دولت اصلاحات، اما دو دولت عالی ترین و محکم ترین راه اصولی را پیش بردند که یکی دولت شهید رجایی بود که به ساده زیستی و اقدامات ارزشی معروف بود که متاسفانه دوران کوتاهی داشت و دولت دوم دولت دکتر احمدي نژاد.

 رامش تصریح کرد: همه دولت ها تلاش کردند اما اين دولت روزي 20 ساعت در روز برای مردم کار می کند.

فرمانده بسیح حوزه امام حسن عسکری (ع) مرزن آباد خاطرنشان ساخت: جریانات انتخابات اخیر را همه به خوبی می دانید و من اگر نمی خواهم اسمی از کسی ببرم برای این است که نمی خواهم تنشی ایجاد شود ولی دیدید که عده ای توهم تقلب داشتند، متوهم بودند و از قبل می گفتند که ما برنده ایم یا از خیلی قبل بحث احتمال تقلب را مطرح می کردند.

وی مطرح کرد: حتی یکی از سران که نمی خواهم اسمش را ببرم می گفت که بهتر است آقای احمدی نژاد کاندیدا نشود و جالب است که ایشان کاندیدا شدند و با رایی بالا برخاسته از آرای مردم رییس جمهور شدند و امروز به اعتقاد من این دولت، دولتی پر جنب و جوشي است.

رامش اقزود: سفرهای استانی از اقدامات ارزشمند و ماندگار دولت است و واقعا" باید گفت که این سفرها توان می خواهد و الان شما می بینید که دور سوم سفرهای استانی نیز در حال شروع شدن است و کل دولت در استانداری ها می آیند و مصوباتی در همان استان را به ثبت می رسانند.

فرمانده بسیح حوزه امام حسن عسکری (ع) مرزن آباد از رییس جمهور به عنوان فردی استثنایی و خستگی ناپذیر نام برد و عنوان کرد: یکی از اطرافیان ایشان در جایی نقل کرده است که گه گداری رییس جمهور به واسطه سرم و درمان کار می کند و به خاطر این است که این دولت را دولت خدمتگذار می دانیم.

گفتني است نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران در این برنامه حضور داشتند. عزت ا... جعفر صالحی رییس و تعدادی از اعضای شورای بخش کلاردشت ونيز قاسم احمدی -فرماندار اسبق چالوس- در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ما نام ده شهید روستای ناتر کلاردشت به اين قرار است:شهید عبدالعظیم شمس ناتری، شهید مظاهر شمس ناتری، شهید محبعلی شمس ناتری، شهید نورمحمد شمس ناتری، شهید محمد شمس ناتری، شهید شاهرخ شمس ناتری، شهید سعید شمس ناتری، شهید کیکاوس شمس ناتری، شهید محمد زمان شمس ناتری(راهوی) و شهید اسفندیار دلیرناتری.

توضيح:دو روز پس از انتشار خبر بالا توضيحي از سوي آقاي رامش براي مازندنومه ارسال شده که در پي آمده است:اينجانب علي رامش فرمانده بسيج حوزه امام حسن مجتبي (ع) مرزن آباد سر متن فوق را(منظور تيتر است)كه مفهوم مطلق دارد تكذيب مي كنم و گفته هاي بنده به صراحت در پر كاري و ايثارگري رئيس جمهور محبوب و مقتدر بوده و لازم به ذكر است نام بسيج مرزن آباد در متن فوق اشتباه درج گرديد.