شنبه 3 مهر 1389-21:49

احمدی نژاد بابل بيمار است

عسکر جانعلی زاده-رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل- به علت فشار کار مضاعف در حوزه مسئولیت خود، صبح روز شنبه راهی بیمارستان شد.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در بابل، این مدیر فعال علمی که ازابتدای انتصابش تاکنون زحمات زیادی را در حوزه مسئولیت خود متحمل شده است،به دلیل حضور فعال در این مرکز علمی و همکاری صمیمی و دوستانه با اعضای هیات علمی و همکاران خود در ساعات اداری و غیر اداری،به احمدي نژاد بابل معروف شده است.

يکي از کارکنان اين دانشگاه به ما گفت: آقاي جانعلي زاده-رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - فردي دلسوز و همچون پدری مهربان وصبور است که تمام تلاش خود را برای رفاه سه رکن اساسی و محور توسعه دانشگاه يعني اعضای هیات علمی، کارکنان وبه ویژه دانشجویان به کار گرفته است.

این چهره برجسته علمی که در مردادماه سال گذشته به سمت ریاست یکی از دانشگاه های بزرگ شمال کشور منصوب شده است، تاکنون  توانسته با درایت و پشتکار خود موفقیت های زیادی را برای شهرستان، استان و کشور به دست بیاورد .
 
بر اساس اين گزارش این مدیر کاملا" رسانه ای است و در زمان مسئولیت وی حضور خبرنگاران رسانه های دیجیتال و مطبوعات در دانشگاه چشمگیرتر شده است.
 
 گفتني است طرح توسعه این دانشگاه بزرگ یکی از دغدغه های این رییس باکفایت به شمارمی آید که بخشی از آن محقق شد و مابقی به زودی اجرا می شود.

خاطرنشان مي کنيم کسب موفقیت های علمی ، پژوهشی و آموزشی از طریق دانشجویان و اعضای هیات علمی با پشتوانه این رییس صنعتی یکی از دستاوردهای مهم این مدير تلاشگر است.