شنبه 10 مهر 1389-18:16

امور آموزش وزارت ارشاد به کشاورز واگذار شد

طی حکمی از سوی سید محمد حسینی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- عیسی کشاورز به عنوان مدیرکل آموزشی و توسعه فعالیت های فرهنگی،هنری این وزارتخانه منصوب شد.


کشاورز در گفت و گوي تلفني با مازندنومه ضمن تاييد اين خبر گفت:دفتر آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،انجام  فعالیت هایی چون برگزاری دوره های کار و دانش کشور در حوزه هنری وفرهنگي،امور آموزشگاه های فرهنگی سراسر کشور و امور هنرستان های هنرهای زیبای سراسر کشور را بر عهده دارد.

در بخشی از این حکم که روز پنج شنبه گذشته ابلاغ شده ، آمده است: « آموزش هنری برای همه علاقه مندان فعالان حوزه هنری و فرهنگی کشور به طور مداوم مورد نیاز می باشد.بدين سبب و نظر به سوابق ارزشمند شما، بنا به پيشنهاد معاون محترم امور هنري، به موجب اين حكم به سمت مديركل دفتر آموزش و توسعه فعاليتهاي هنري منصوب مي‌شويد.».

شایان ذکر است عیسی کشاورز متولد سال 1349نوشهر است.وي ليسانس ادبيات فارسي از دانشگاه گيلان و فوق ليسانس مديريت فرهنگي دارد. کشاورز دانشجوي دكتراي مديريت و برنامه ريزي فرهنگي است که پيش تر عضو کار گروه فرهنگ و هنر استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

 وی پس از تصدی هادي ابراهيمي به سمت معاونت سیاسی استانداري مازندران، کاندیدای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بود که بنا به دلايلي این اتفاق نیفتاد.