سه شنبه 13 مهر 1389-18:8

تجلیل خيلي خودماني!

در مراسم تجليل از شهروندان قانون مند ونمونه ترافيکي،مسئولاني که راننده شخصي دارند،مورد تجليل قرار گرفتند! معاون عمرانی استانداری مازندران در اين مراسم گفت: به خاطر ترافيک،مسیر سه دقیقه ای را در عرض یک ساعت و 45 دقیقه طي کردم.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري، صبح امروز مراسم تجلیل از شهروندان قانون مند و نمونه ترافیکی در فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برگزار شد.

معاون عمرانی استانداری مازندران در این مراسم گفت: امروز در کشور و به ویژه در مازندران از مشکل ترافیک رنج می بریم و این مسئله امنیت روحی و روانی شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.

 وی همچنین اشاره کرد که در یک مورد برای طی کردن مسیر سه دقیقه ای ، یک ساعت و 45 دقیقه در ترافیک مانده است.

عیسی هاشمی یادآور شد: تاکنون طرح ضابطه مند ترافیکی که کار اصلی و زیربنایی باشد ،در مازندران صورت نگرفته است.

 معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه تعداد خودروها و مقاطع طولی و عرضی می تواند از عناصر تاثیرگذار در روند ایجاد ترافیک باشند،تصریح کرد: در مازندران چیزی از نظر سطح معابر کم نداریم و رعایت نکردن فرهنگ درست رانندگی و ترافیکی باعث ایجاد ترافیک می شود.

 به گزارش خبرنگار ما، تصور همه اين بود که اين مراسم براي انتخاب شهروندان قانونمند و نمونه ترافیکی برپا شده بود،اما در پایان برنامه درکمال تعجب از مسئولان استان -که البته همه راننده دارند- تجلیل شد!

 تجلیل ابتدا از هاشمی شروع شد سپس شهردار ، مدیرکل راه و ترابری ، مدیرکل حمل و نقل ، فرماندار قائم شهر ، و .... مورد قدرداني قرار گرفتند و دریغ از یک شهروند معمولی قانون مند!

 قلی نژاد-فرماندار قائم شهر- در پاسخ به اين سئوال ما که فکر نمی کنید هدیه شما باید به راننده شما داده می شد؟گفت: من هر جایزه و هدیه ای که بگیرم بین کارکنانم تقسیم می کنم و این هدیه را هم بین اعضای شورای ترافیک قائم شهر تقسیم می کنم فقط باید ببینم مبلغش چقدر است.

البته همه ما بارها دیده ایم که برخي مسئولان به پشتوانه نفوذ خود، از معابری عبور می کنند که افراد عادی در صورت عبور حتما جریمه می شوند!