يکشنبه 18 مهر 1389-12:50

معاون استاندار:بعضي شهرداري ها توانمند نيستند

عيسي هاشمی گفت: شهرداری های امیرکلا و کوهی خیل و مانند این شهرداری ها برای جایگاه سی ان جی زمین واگذار کرده اند، اما شهرداری ساری نمی تواند زمین واگذار کند-آقایان آمپر خود را از 15 بالاتر نبرند ، آمپر شهردار رفته روی 25-مطمئن هستم که منظور خاصی در پشت حرف شهردار نبود و شما هم به دل نگیرید.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،شهردار ساری در جلسه بررسی جایگاه های وضعیت سی ان جی در استانداری مازندران در پاسخ به صحبت های مسئول شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ساری مبنی بر عدم واگذاری زمین از سوی شهرداری ساری برای احداث جایگاه های سی ان جی گفت:حرف آقایان درست مثل حرف خبرنگاران است.

 این جمله شهردار باعث شد تا حاضران از جمله معاون عمرانی،بهت زده به تنها خبرنگار حاضر در جلسه(خبرنگار ما) خیره شوند.

 حجازی ادامه داد: در ضلع شرق ترمینال زمین واگذار کردیم که آقایان گفتند به آماده سازی و تخریب هزینه بیشتری دارد به همین منظور ضلع غرب ترمینال را به آقایان تحویل دادیم.

وی اظهار داشت : به خاطر کمک به آقایان ، از دماوندی(مازندنومه:سرمايه دار ساروي) که فامیل من و دوست آقایان است،زمین در کمربندی جنوبی گرفتیم اما آقایان آن قدر ادا درآوردند که دماوندی پشیمان شد.

هاشمی-معاون عمرانی استاندار- نيز در این جلسه گفت: برگ های ما سبز است اما زیر پای مان خشک خشک است و سبزی زیر پا را خودمان باید بسازیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه باید برای مرکز استان شرایط ویژه در نظر بگیریم،تصریح کرد: مدیریت ارشد استان به این مسئله توجه دارد و شهرداری ها هم باید تلاش بیشتری کنند تا صف حاصل از جایگاه های سی ان جی در مرکز استان را بشکنیم.

 وی با غیرطبیعی دانستن صف های طولانی سی ان جی یادآور شد: ممکن است برخی از صف های طولانی ، برداشت های دیگری بکنند.

هاشمی با تاکید بر افزایش ظرفیت جایگاه های در اختیار خاطرنشان کرد: از این طریق می توان بخشی از مشکل صف های طولانی را برطرف کرد تا مردم با کمترین زحمت از این خدمات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری ها توانایی لازم برای انجام کار در واگذاری زمین برای احداث جایگاه های سی ان جی را ندارند، اظهار داشت: برخی شهرداری ها نشان داده اند که در این زمینه توانمند نیستند.

هاشمی با اشاره به اینکه شهرداری های امیرکلا و کوهی خیل و مانند این شهرداری ها برای جایگاه سی ان جی زمین واگذار کرده اند،تصریح کرد: اما شهرداری ساری نمی تواند زمین واگذار کند.

 وی یادآورشد: خیلی بد است که شهرداری مرکز استان نتواند برای احداث جایگاه سی ان جی ، زمین واگذار کند.

در پایان جلسه خبرنگار ما به هاشمی-معاون استاندار- گوشزد کرد در جلسه ای که به ریاست وی برگزار شده ، شهردار به جامعه خبری استان توهین می کند،اما با سکوت معاون عمرانی مواجه شد.

با اصرار خبرنگار، وي در این خصوص گفت:از این زاویه نباید به موضوع نگاه کنیم.

معاون عمراني استاندار مازندران اظهار داشت : بعضی افراد در قالب ادبیات خاصی صحبت می کنند و منظوری هم ندارند و بنده تذکرات لازم را دادم که از ادبیات مناسب در جلسات استفاده کنید.

 هاشمی با اشاره به اینکه یک مقدار باید ظرفیت ها را بالا ببریم و روی موضوعات مطرح شده موضع نگیریم تصریح کرد: بحث های فنی جلسات را باید دقیقا با مباحث فنی پاسخ دهیم و امیدواریم که به این ظرفیت برسیم که در به کارگیری ادبیات مناسب توجه بیشتری داشته باشیم تا خدای نکرده به جمعی برنخورد.

 وی یادآور شد: مطمئن هستم که منظور خاصی در پشت حرف شهردار نبود و شما هم به دل نگیرید.

هاشمی در اواسط جلسه و پس از صحبت های شهردار که با صدای بلند بيان می شد،گفت: آقایان آمپر خود را از 15 بالاتر نبرند ، آمپر شهردار رفته روی 25.