چهارشنبه 21 مهر 1389-18:8

نان و سياست

... هادی ابراهیمی برخلاف همتایان قبلی خود درمعاونت سیاسی – امنیتی استانداری مازندران ، که عمده وقت شان به مسائل سیاسی معطوف می شد ، پرداختن به امور غیر سیاسی اما مهم و حیاتی در زندگی مردم استان را مورد توجه قرار داده است . (يادداشتي از عباس مهدوي،روزنامه نگار-ساري)


یکشنبه این هفته گزارشی از بخش خبری سیمای شبکه مازندران پخش شد که درنوع خود جالب توجه بود .

 دراین گزارش معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران به چند نانوایی رفت و کیفیت پخت نان را مورد بررسی قرار داد و نظر مصرف کنندگان را جویا شد .

 هادی ابراهیمی از مسئولان مرتبط با آرد و نان خواست تا روند نظارتی برتولید و عرضه نان را افزایش بخشند .

در روزهای گذشته نیز معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران از بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بازدید کرد تا عرصه بهداشت و درمان هم از بعد نظارتی وی بی نصیب نماند .

 شاید به عقیده برخی ، چنین بازدیدها و پیگیری هایی جزو وظیفه ذاتی یک مقام مسئول محسوب می شود و اتفاق قابل توجه ای نباشد که آن را مورد تحلیل و پرداخت رسانه ای قرار داد،اما در شرایطی که به دلیل فقدان بعد نظارتی و خلاء ارتباطات تنگاتنگ و غیر اداری بسیاری از مدیران شاهد مشکلات عدیده ای درزندگی روزانه مردم استان هستیم ، حساسیت هایی نظیر بازدیدهای معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران ، ارزشمند و کارساز خواهد بود .

درصورت لزوم می توانیم اسامی مسئولانی رامطرح کنیم که حتی ازحوز ه فعالیت خود نیز بی اطلاعند و از وقایع مرتبط با دامنه کاری شان بی خبرند .

 هادی ابراهیمی برخلاف همتایان قبلی خود درمعاونت سیاسی – امنیتی استانداری مازندران ، که عمده وقت شان به مسائل سیاسی معطوف می شد ، پرداختن به امور غیر سیاسی اما مهم و حیاتی در زندگی مردم استان را مورد توجه قرار داده است؛اموری که نقصان و ضعف های آن به آرامش روانی و جسمی مردم خدشه وارده کرده و آنها را نسبت به نظام مدیریتی کشور بدبین می سازد .

هوشمندی ابراهیمی در رصد مسائل اجتماعی و رفاهی عمومی ، بیانگر شناختی است که وی از حوزه معاونت سیاسی – امنیتی دارد .

بسیاری ازجنبه های مختلف زندگی اقشار مختلف مردم ، با حوزه فعالیت های آشکار و پنهان معاونت سیاسی – امنیتی مرتبط است و تحلیل کارشناسانه و نظارت پیگیرانه را طلب می کند .

 امیدواریم این رویکرد هادی ابراهیمی تداوم یافته و از سوی سایر مدیران هم فارغ از یک اقدام تشریفاتی ، مورد توجه جدی قرار گیرد . 

ايميل نويسنده: (abbas_mahdavi2009@yahoo.com)