جمعه 23 مهر 1389-22:6

به آسفالتي قانع هستيم

 آیا مسئولان شهر ساري اين منطقه را ندیده اند یا اینکه مردم بزرگوار محل باید منتظر بمانند تا شاید روزی دکتراحمدی نژاد گذرش به اینجا برسد و این مسیر اصلاح شود؟!(يادداشتي از محمدعلي روشن-ساري)


چند شب پيش مهمان عزیزی بودم که با گذاشتن فیلم" آقای هفت رنگ" که مدت ها قبل آن را دیده بودم،مرا به یاد محله ای در شهر ساری انداخت و از آنجا که در رقابت های انتخاباتی در این فیلم یکی از نامزدها اعلام کرد مشکل مردم ما آسفالت است و بس و ما آسفالت می کنیم، برآن شدم این سطور را برای آقای حجازی شهردار ساری واعضای شورای اسلامی اين شهر  و همين طور فرماندار محترم مرکز استان- که گویا نامزد انتخاباتی مجلس نهم نیز خواهند بود- بنویسم تا شاید شاهد رفع مشکلی از بخشی از شهرساری به عنوان مرکز استان گردشگرپذیر مازندران باشیم.

درگوشه ای از شهر ساری که نزدیک پمپ بنزین مفیدی است شهرکی به نام جوانان قرار دارد که بیش از 1000 نفر از شهروندان شریف وآ برومند درآن سکنی دارند.اينان به نوعی از خدمات عمومی شهرداری ساری کمتر بهره مند می شوند  ویا اصلا" بهره ای نمی برند.

 یکی از معضلات ساکنان منطقه،خیابان اصلی دسترسی به این شهرک است که که به علت طرح کانال کشی فاضلاب تخریب و ماه هاست به حال خود رها شده است،ضمن آن که روند بهداشتی محیط،تخریب شده، باعث اخلال در رفت و آمد اهالی محل نیز شده است؛در حالی که طول این مسیر شاید از 2 کیلومتر بیشتر نباشد اما همچنان آسفالت تخریب شده آن ترمیم نشده است.

جای تعجب این جاست زمانی که در دولت دکتراحمدی نژاد پروژه های بزرگ عمرانی سرعت می یابد،چرا هیچ توجهی به این منطقه نشده است؟

 آیا شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار محترم برای رفتن به غذاخوری مشهوری که درنزدیکی این شهرک است ويا براي ماموريت هاي اداري و کارهاي غير اداري خود از این مسیر عبور نکرده اند؟

 آیا آقای حجازی اینجا را ندیده است؟ یا اینکه مردم بزرگوارمحل باید منتظر بمانند وصبرکنند تاشاید روزی دکتراحمدی نژاد گذرش به اینجا برسد واین مسیراصلاح شود؟!

 مطمئنا" برای شهرداری ساری رفع این مشکل کمتر از دو  ساعت وقت می برد و یقینا آسفالت این مسیر سبب شادی و خوشحالی کلیه اهالی این محل و مسکن جوانان خواهد شد.

البته اگر معاون سیاسی امنیتی استاندار هم درموضوع دخالت کنند مردم قدردان ایشان خواهند شد.