جمعه 3 دی 1389-23:35

یوسف نژاد:مردم صرفه جويي کنند

نماينده مردم ساري در مجلس گفت: اجرای درست قانون هدفمندی یارانه ها مهم تر از خود اين قانون است-افزایش قیمت بايد در مدت پنج سال صورت گیرد.


 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اجرای درست قانون هدفمندی یارانه ها را مهم تر از اصل اين قانون دانست.

 علی اصغر یوسف نژاد به مازندنومه گفت: آنچه که در قانون در رابطه با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها آمده به این گونه است که افزایش قیمت در مدت پنج سال صورت گیرد و درآمدهایی که دولت از این مقدار دارد 20 هزا میلیارد تومان در طول یک سال خواهد بود.

وی تصریح کرد: اجراي قانون هدف مندي بايد به گونه ای باشد که کمترین خسارت به مردم و بخش های مختلف کشاورزی ، تولیدی و صنعتی و همچنین به خانوارهای کم درآمد وارد شود.

به گزارش مازندنومه،عضو کمیسیون صنایع مجلس یادآور شد: نحوه باز توزیع درآمدهای ناشی از افزایش قیمت ها باید به گونه ای باشد که هزینه های اضافه شده خانوار و بخش های مختلف را بتواند جبران کند.

 وی خاطرنشان کرد: چنانچه اختلافی هم بین یارانه واریزی دولت به حساب های خانوار و همچنین افزایش هزینه های خانوار وجود داشته باشد مردم باید با صرفه جویی و مصرف بهینه جبران کنند.

یوسف نژاد افزود:اکنون در وضعیتی هستیم که باید با همکاری مجلس و دولت و دستگاه های اجرایی به گونه ای عمل کنیم که آثار ناشی از افزایش قیمت ها بر زندگی مردم کمتر شود.

 وی اظهار داشت : اگر اشکال و ایرادی در حین اجرای کار وجود دارد باید با پشتیبانی مجلس و دولت برطرف شود .