شنبه 11 دی 1389-22:30

الوعده وفا

سرپرست فرمانداري شهرستان قائم شهر گفت:احيا و نوسازي كامل كارخانجات نساجي مازندران هديه رییس جمهوري به مردم مازندران است.


بر اساس گزارش ارسالي روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر به مازندنومه، علي پيرفلك عصر پنج شنبه گذشته در مراسم ورود نخستين محموله ماشين‌آلات كارخانه‌هاي نساجي مازندران، با بيان اينكه وعده رئيس جمهوري به مردم مازندران درباره احيا و نوسازي كامل كارخانجات نساجي مازندران وعده كوچكي نبود و همت و تلاش فراواني را مي‌طلبيد، گفت: با ورود ماشين‌آلات نساجي به قائم شهر اين وعده محقق شد.

وي با اشاره به اينكه مجموعه كارخانه های نساجي مازندران در 10 سال گذشته از شرايط بسيار نامناسبي در زمينه‌هاي ساختاري، سازماني و نيروي انساني و توليد برخوردار بوده است،افزود: با همت و پيگيري مجموعه اركان نظام اين طرح بزرگ ملي آغاز شده و به ثمر خواهد نشست.

پيرفلك با قدرداني از تلاش‌هاي مسئولان امر به خصوص استاندار مازندران  و نماینده های مردم شریف شهرستان قائم شهر در مجلس شورای اسلامی براي احياي دوباره كارخانه‌هاي نساجي مازندران تاكيد كرد: در شرايط فعلي با توجه به عناد و هجمه كشورهاي خارجي عليه ايران و بحث تحريم، اجراي اين كار و طرح بزرگ، جز با عزمي توانا و پيگيري شبانه‌روزي ممكن نبود.

بر اساس اين گزارش،پيرفلك خواسته ديرين مردم قائم شهر را احيا و نوسازي كارخانجات نساجي دانست و خاطرنشان كرد: مجموعه نيروي انساني نساجي بايد با افق و نگاه وسيع‌تري به آينده نگريسته و تلاش خود را براي نيل به آينده‌اي روشن مضاعف كنند.

قابل ذکر است، مرحله نخست ورود ماشين‌آلات كارخانجات نساجي مازندران عصر پنج‌شنبه-نهم دي ماه-با حمل ماشين‌هاي مكمل ريسندگي، بافندگي و تكميل چاپ و رنگرزي توسط سه تريلي و انتقال دستگاه‌ها به سوله كارخانه نساجي شماره سه واقع درجاده نظامي قائم شهر به انجام رسيد.

دستگاه‌هاي خريداري شده خط بافندگي با سه نوع بافت، 210 دستگاه است که این ماشين‌آلات ظرفيت توليد 50 ميليون متر پارچه را در سال دارند.