يکشنبه 19 دی 1389-23:32

وقتي عوامل غیر مسئول عزل و نصب مي کنند

نماينده مردم ساري در مجلس گفت:نگرانی مدیران از شایعه عزل و نصب ها باعث کندی کار و کم کاری در بعضی ادارات شده است-مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در سمت خود ابقا شده است.


علي اصغر یوسف نژاد در حاشیه جلسه شورای شهر ساری در خصوص نحوه نامعمول عزل و نصب ها در استان و تاثیر آن بر روند مدیریتی به مازندنومه گفت: نگرانی مدیران از شایعه عزل و نصب ها باعث کندی کار و کم کاری در بعضی ادارات شده است.

 وی اظهار داشت : زمانی که دخالت های غیرکارشناسانه و غیر مسئولانه در برکناری مدیران مد نظر قرار می گیرد و برای کسب نظر مسئولان مافوق و حتی بعضی نمایندگان،طرح موضوع در اجتماع می شود ، کم کاری ، ناامیدی و بی تفاوتی در دستگاه های اجرایی را به همراه دارد.

یوسف نژاد به خبرنگار ما گفت: اگر عزل و نصب ها بر اساس صلاحیت ها و بر مبنای ارزش یابی در طول مدت خدمت و برای توسعه سازمان باشد می تواند باعث تحرک سازمانی ، پیشرفت و بهبود امور اداری و تسریع در ارائه خدمت شود.

 وی یادآور شد:چنانچه تغییرات بر مبنای غیرکارشناسی و بر اساس مصلحت ها و دخالت های عوامل غیر مسئول و در جهت تامین نظرات بعضی از افراد انجام شود به نوعی سرمایه سوزی و هدر دادن اندوخته های نیروی انسانی در درون دستگاه اجرایی است.

 یوسف نژاد خاطرنشان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در سمت خود ابقا شده است.