شنبه 30 بهمن 1389-16:5

... این آخرین هشدار است

جمعي از نمازگزاران شهر بابل تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر محسن نریمان- نماینده اصلاح طلب مجلس- برگزار کردند-سران فتنه کافر و مستحق لعنت و ارتداد هستند.


بنا بر خبر رسيده از ستاد نمازجمعه بابل به مازندنومه،تعدادي از نمازگزاران بابلي پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی اعتراض آمیزی را همراه با شعار هايی علیه موسوي،کروبي و خاتمي برگزار کردند.

بر اساس اين گزارش،جمعی از نمازگزاران  ضمن حرکت به سوی دفتر محسن نریمان، تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر وی برگزار کردند.

تجمع کنندگان عليه مواضع اصلاح طلبانه نماينده شهرشان شعار هايي چون "نریمان، نریمان این آخرین هشدار است"، "بابل دار المومنین، جای منافقین نیست"، " نریمان حیا کن شهر ما را رها کن"،و" نریمان نریمان ننگ به نیرنگ تو" سر دادند.

معترضان مي پرسيدند چرا در اعتراض اخیر نمایندگان به سران فتنه،نريمان بر روی صندلی خود نشسته بود و با نمایندگان معترض همراهی نکرد و اخیرا به ديدار خاتمی و موسوی رفت؟

مردم نمازگزار شهر بابل در پایان نیز با قرائت قطعنامه ای بیان داشتند که اگر با این نماینده برخورد نشود از طریق قوه قضاییه پی گیر خواهند شد و به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

*آيت الله توکل:سران فتنه کافرند و حکم کافر در مورد آنها جاری است

به گزارش رسيده از ستاد نماز جمعه بابل به مازندنومه، آیت ا... سید رحیم توکل- استاد برجسته حوزه علمیه قم- در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان بابل با طرح اين پرسش که اگر فردی را دیدیم که قبلا دارای سابقه گرانقدری بود و خدماتی را انجام داد اما بعدها دچار انحراف شد چگونه باید در مورد او قضاوت کرد؟ تصريح کرد: اگر می خواهیم رفتاری را ببینیم که صحیح است و یا نادرست باید به خداوند متعال رجوع کرد که خداوند متعال کدام رفتار را می پسندد و ان را درست می داند.

وي افزود:شیطان هزاران سال در درگاه خداوند عابد درگاه الهی بود و خدمات او زبانزد بود اما به یک باره با گناهی همه آن خدمات را از بین برد و خداوند همه آن خدمات را نادیده گرفت و او را از درگاه خود راند.

توکل با بسط این موضوع به آسیب های انقلاب و رفتار برخی افراد که دچار ریزش شدند اشاره کرد و گفت:  شیطان مستکبر شد و این سنت خداوند است که هر که را مستکبر شد به خواری  خفت می کشاند.

وی ادامه داد :به واسطه سنت الهی آنهایی که قبلا خدماتی را انجام دادند و بعدها دچار استکبار شدند و در مقابل حق ایستادند تمام خدمات انها باطل می شود.

آیت ا... توکل با این استدلال قرانی، سران فتنه را کافر دانست و گفت: سران فتنه کافر و مستحق لعنت و ارتداد هستند زیرا ابتدا نافرمانی از اصول و اعتقادات از خود نشان دادند و زمانی که به انها مهلت داده شد نه تنها توبه نکرده و تسلیم نشدند بلکه با کبر در مقابل حق و احکام شرعی ایستادند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: بنده اگر کاری انجام دهم در برابر آن کار مسئولیت دارم و مسئولیت آن را باید بپذیرم اما سران فتنه چه؟ آن هادر مقابل این انقلاب و حق ایستادند و همان راهی را رفتند که شیطان انجام داد و تمام خدمات خود در گذشته را محو کردند.