پنجشنبه 12 اسفند 1389-23:20

قلع و قمع

فرماندار قائم شهر گفت:بر اساس راي کميسيون ماده 100 چند واحد مسکوني در ترک محله قائم شهر تخريب شد-محله پرخطر ترک محله را به محلي آرام،سفيد و امن تبديل مي کنم-زبان از گفتن آنچه که در این محله دیده ام عاجز است-در این منطقه دختربچه 9 ساله معتاد به کراک دیدم که واقعا تاسف آور بود.


 فرماندار جديد قائم شهر از قضا اهل گفت و گو با رسانه هاست و تلفن همراهش را اغلب پاسخ مي دهد.

 زمانی که پیرفلک سرپرست فرمانداری قائم شهر بود،خبرهاي فرمانداري قائم شهر براي رسانه ها ارسال مي شد،اما پس از انتصاب وی به سمت فرمانداری، مدتی است که خبری از روابط عمومي او به دست ما نرسيده است.

علی پیرفلک در گفت و گوی اختصاصي با مازندنومه در این رابطه گفت: مسئول روابط عمومی فرمانداری قائم شهر(محمد علي زاده) کسالت پيدا کرده و از دو هفته قبل تاکنون در بیمارستان بستری است که این مساله تنها علت ارسال نشدن اخبار فرمانداری قائم شهر است.

وی هم چنين گفت:برای بهبودی مسئول روابط عمومی فرمانداری قائم شهر دعا کنید.

اما صبح روز پنج شنبه لودرهاي شهرداري قائم شهر چند باب واحد مسکوني را در يکي از محله هاي غربتي نشين و پرخطر اين شهر تخريب کردند.

 پيرفلک در رابطه با تخریب اين چند واحد منزل مسکوني در ترک محله قائم شهر به مازندنومه گفت: این مساله بر اساس رای کمیسیون ماده 100 به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه بود که با ابلاغ و اخطار ، اهالی منطقه در جریان بودند.

 وی با بیان اینکه مساله به شورای تامین مربوط نبود، افزود: صرفا" دستور قلع و قمع بود که مرحله نخست آن اجرا شد.

 فرماندار قائم شهر با بیان اینکه این منطقه به مکان آرام ، امن و سفید برای زندگی تبدیل می کنم، تصریح کرد: مانند سایر محله های امن که مردم آسایش داشته باشند نه اینکه محلی برای افراد شرور و سوداگران مرگ باشد.

وی با اشاره به اینکه محله مورد نظر ، لانه فساد است، اظهار داشت: هرچه جوانان ما مشکل ناامنی و بدبختی دارند از محلات این چنینی است.

پیرفلک با ذکر این نکته که این منطقه ، محل فروش و استعمال مواد مخدر و فساد اخلاقی است، خاطرنشان کرد: زبان از گفتن آنچه که در این محله دیده ام عاجز است.

 وی در پاسخ به این سوال که چرا نسبت به محله های ناامن و پرخطر زودتر اقدام نشده گفت: جبران تاخیر دیرکرد انجام می شود و آن محله را تبدیل به منطقه ای عاری از کسانی می کنم که دشمنان آدمیزاد هستند.

 پیرفلک با اشاره به اینکه این افراد دشمنان انسان هستند و بویی از انسانیت نبرده اند افزود: در این منطقه دختربچه 9 ساله معتاد به کراک دیدم که واقعا تاسف آور بود.

 وی اظهار داشت: رسانه ها باید با اطلاع رسانی در امن کردن این مناطق که در برخی نقاط استان پراکنده است یاریگر مسئولان باشند.