سه شنبه 17 اسفند 1389-23:3

ادياني:اجازه مصادره کارنامه دولت را به اشخاص ندهيد

در نطق ميان دستور نماينده قائم شهر وسوادکوه و جويبار در مجلس بيان شد:کشاورزان مازندراني با قلت گازوئیل سهمیه ای مواجه شده اند و انتظار می رود که نیاز واقعی کشاورزان را در خصوص گازوئیل تأمین کنيد-گازوئیل تخصیص یافته برای مرغداری ها و پرورش طیور استان در حدود 50 درصد نیاز واقعی مرغداری هاست.


مازندنومه:آن چه در پي آمده بخش هايي از نطق میان دستور سیدعلی ادیانی- نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،جویبار و بخش کیاکلا- درمجلس شورای اسلامی است که روز 17 اسفند در صحن علني مجلس ايراد شد و از سوي دفتر ارتباط مردمی وي در اختيار ما قرار گرفته است.

نکته جالب اين نطق،کنايه غيرمستقيم اين نماينده به ديگر نماينده منطقه است.اخيرا"با ورود سري نخست ماشين آلات شرکت نساجي مازندران،عزت الله اکبري با نصب بنرها و عکس هاي تبليغاتي خود به خصوص در ورودي شرکت نساجي مازندران، تلاش کرده اين اقدام را به نام خود مصادره کند.

در نطق زير ادياني از وزير اقتصاد و استاندار مازندران خواسته اجازه ندهند" افراد و جریاناتی کارکردها و رویکرد و کارنامه ی زیبا و کارآمد دولت خدمتگزار را در مازندران مصادره کنند."

اما در بخشي از اين نطق آمده:موج بیداری اسلامی در برخی از کشورهای جهان اسلام و سقوط طاغوت هاي حاکم بر این کشورها نشان از صدور انقلاب اسلامی ایران و رویش اسلام گرایی مسلمانان در جغرافیای سیاسی جهان اسلام است، بدون تردید پیروزی حقیقی این نهضت ها جبهه اسلام را تقویت و جبهه استکبار را متزلزل و منهدم خواهد کرد.


ادياني راد در ادامه ضمن تشکر از رئیس جمهوري و هیأت وزیران،به ویژه از وزرای صنایع و معادن ، نیرو ، جهاد کشاورزی و نفت به واسطه مصوبات کلیدی و موثر در حل بخشی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی حوزه انتخابیه ادامه داد: فعالیت کشت و زرع در مازندران در باغ ها و شالیزارها آغاز شده و کشاورزان مازندراني با قلت گازوئیل سهمیه ای مواجه شده اند.

وي خطاب به مسئولان وزارت نفت و جهاد کشاورزی گفت: انتظار می رود که نیاز واقعی کشاورزان را در خصوص گازوئیل تأمین کنيد.

اين نماينده ضمن اشاره به اين نکته که گازوئیل تخصیص یافته برای مرغداری ها و پرورش طیور در استان مازندران در حدود 50 درصد نیاز واقعی مرغداری هاست،افزود: به جهت ضرورت و فوریت مسئله از وزرای محترم نفت و جهاد کشاورزی خواهانم تا در اسرع وقت موضوع را رسیدگی و مشکل موجود را مرتفع کنند.

 
ادياني در ادامه نطق ميان دستور خود تصريح کرد: از مدیران وزارت اقتصاد و دارائی ، استاندار مازندران و دیگر دستگاه های اجرائی انتظار  می رود تا به زیبایی و با قاطعیت از مجموعه کارنامه دولت دفاع نمایند و اجازه ندهند تا افراد و جریاناتی کارکردها و رویکرد و کارنامه ی زیبا و کارآمد دولت خدمتگزار را در مازندران مصادره کنند.