يکشنبه 14 فروردين 1390-0:12

ضرغامي:پايتخت مورد حمايت من است

عزت الله ضرغامي-رييس سازمان صدا وسيما-در گفت و گو با مازندنومه عنوان کرد:از ساخت سريال هايي با محوريت اقوام ايراني حمايت مي کنم-با ساخت و پخش سریال پایتخت موافقم.


 رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جمعه شب برای تماشای فیلم اخراجی ها3 به همراه مسعود ده نمکی-کارگردان فيلم- و نيز محمدرضا شریفی نیا-يکي از بازيگران اخراجي ها-به سینما آفریقا آمد.

پيش از آغاز پخش فيلم،ضرغامي گفت و گوي کوتاهي با عاطفه خیرخواه-خبرنگار مازندنومه- انجام داد و ضمن حمايت کامل از سريال پايتخت،بر ساخت فیلم ها و سریال هايي با محوریت قوم های مختلف ایرانی تاکيد کرد.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه سریال پایتخت در استان مازندران با واکنش هایی مواجه بوده است،گفت:با ساخت و پخش سریال پایتخت موافقم و ساخت فیلم ها و مجموعه هاي نمايشي با بهره گیری از فرهنگ های مختلف ایرانی بهتر است بیش از این مورد توجه واقع شود.

بر اساس اين گزارش ضرغامي از ساخت مجموعه هاي ديگري در رسانه ملي بر اساس گويش و خرده فرهنگ هاي اقوام مختلف در شبکه هاي چندگانه سيما خبر داد.

خاطرنشان مي کنيم علي اکبرطاهايي- استاندار مازندران-نيز روز 12 فروردين ماه در ارتباط زنده تلفني با راديو ساري،از صدا وسيما به خاطر پخش برنامه هاي طنز و سرگرم کننده در نوروز امسال و ايجاد نشاط و تزريق روحيه شادي جمعي قدرداني کرد.

گفتني است پخش سريال" پايتخت" به کارگرداني سيروس مقدم، در مازندران با حاشيه هايي همراه بود که در روزهاي اخير از شدت اين التهابات کاسته شده است و بعضا" برخي از منتقدان رسانه ملي به صف مدافعان پيوسته اند و تغييراتي در يادداشت ها و ديدگاه هاي شان ايجاد کرده اند.

آخرين قسمت پرطرفدارترين سريال نوروز 90 شب 13 فروردين پخش شد و به زودي صدا وسيما نقد و بررسي اين سريال را با حضور عوامل و کارشناسان مختلف آغاز خواهد کرد.