دوشنبه 5 ارديبهشت 1390-0:14

از همياري تا فرمانداري

شنيده شده به زودي منصور علي زارعي-فرماندار ساري- که نامزد احتمالي نمايندگي مجلس در حوزه انتخابيه ساري است،جاي خود را به علي بابايي کارنامي-فعال کارگري و مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان مازندران- خواهد داد.


به گزارش مازندنومه،زارعي که در دوره تمديدي بعد از بازنشستگي خود قرار دارد،پس از نزديک به شش سال،فرمانداري مرکز استان را ترک مي کند تا با خيال راحت تر وارد کارزار انتخابات مجلس آينده شود.

گفته مي شود علي بابايي کارنامي که هم اکنون مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان مازندران است،جاي زارعي را خواهد گرفت.

در پرونده بابايي سمت هايي هم چون مشاور امور کارگري استاندار،عضو شورای عالی اشتغال و مسئول کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران ديده مي شود.

 پس از انتشار اين خبر در محافل رسانه اي و سياسي استان،ايميلي با امضاي جمعي از دانشجويان واصولگرايان شهر ساري به دست ما رسيد که در آن شديدا" به انتصاب بابايي اعتراض شده و آن را"پيشنهادي ناموزون" از سوي استاندار قلمداد کرده است.

در بخشي از اين ايميل اعتراضي از يکي از نمايندگان ساري انتقاد شده و بابايي را دست پرورده او معرفي کرده اند و گفته شده که اين انتصاب باعث سرخوردگي اصولگرايان و ايثارگران مرکز استان مي شود،چرا که بابايي پيش تر موفق به گرفتن حکم براي شهرستان کوچکي چون محمودآباد هم نشده بود!