چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390-22:11

پول حرفه اي

مدير کل تربيت بدني مازندران گفت:زمین برای تمرین کم شده،این در حالی است که در سال 88 فقط تیم فوتبال نساجی را در استان داشتیم و اکنون تیم هایی در رده های امید ، جوانان و ... هم به این تیم ها اضافه شده اند/ از تیم صنعت ساري انتظار زیادی نداریم/پول فوتبال حرفه ای شده اما فوتبال ، همان فوتبال است. 


امیر پریچهره در حاشیه برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین ورزشی مازندران ، در رابطه با ورزش دانش آموزی به خبرنگار مازندنومه گفت: هر زمان در کشور به ورزش دانش آموزی اهمیت داده شد، ورزش ایران خوب درخشیده است.

 وی اظهار داشت : عقیده ما بر این است که سازندگی و استعدادیابی باید در آموزش و پرورش صورت بگیرد و ادامه قهرمانی در هیئت های ورزشی محقق شود.

 مدیرکل تربیت بدنی مازندران در رابطه با تمرین تیم فوتبال صنعت در سواحل ساری ، تصریح کرد: طی 2 سال گذشته 58 زمین ورزشی در روستاهای اطراف شهرستان ها به ویژه ساری و قائم شهر به بهره برداری رسید.

پریچهره افزود: با توجه به افزایش تیم های فوتبال مازندران ، زمین برای تمرین کم شده این در حالی است که در سال 88 فقط تیم فوتبال نساجی را در استان داشتیم و اکنون تیم هایی در رده های امید ، جوانان و ... هم به این تیم ها اضافه شده اند.

 وی با اشاره به ساخت استادیومي با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در قائم شهر گفت: چنانچه اعتبار طبق روند فعلی ، تخصیص یابد ، این استادیوم تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

 پریچهره با بیان اینکه در ساری مشکل زمین نداریم ، خاطرنشان کرد: میسر نیست که همه تیم ها بخواهند تمرینات را در یک زمین انجام دهند .

به گزارش خبرنگار ما وی با اشاره به اینکه تیم صنعت طی یک پروسه سه ساله به ساری آمد ، یادآور شد: از این تیم انتظار زیادی نداریم و تا همین اندازه که توانسته در لیگ یک باقی بماند کافی است.

پریچهره در خصوص وضعیت تیم نساجی مازندران گفت: وضعیت نساجی با صنعت ساری متفاوت است چراکه سرمایه گذار ، اعتبار خوبی در اختیار نساجی قرار داده است.

 وی تصریح کرد :تیم های ما در دور برگشت بهتر بازی می کنند.

مدیرکل تربیت بدنی مازندران با اشاره به اینکه فوتبال چه در سطح استان یا کشور باید متناسب با پولش حرفه ای شود افزود: پول فوتبال حرفه ای شده اما فوتبال ، همان فوتبال است.