جمعه 9 ارديبهشت 1390-0:44

بابايي:اصولگرا هستم

مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان مازندران گفت:کارخانه زباله سوز ساری و نوشهر هفته آینده با حضور مقامات وزارت کشور ، رئیس سازمان انرژی های نو ایران و رئیس سازمان محیط زیست کشور به بهره برداری خواهد رسید/اصولگرا هستم اما روش خودم را دارم/سوء استفاده از مسئولیت و منابع دولتی را قبول ندارم.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری هاي استان مازندران به مازندنومه گفت:کارخانه زباله سوز ساری و نوشهر با اعتبار 60 میلیارد تومان دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده با حضور محمد زاده ، رئیس سازمان محیط زیست کشور افتتاح می شود.

 علی بابایی کارنامی ، با بیان اینکه با افتتاح این دو کارخانه،نخستین پروژه تولید انرژی های نو با تکنولوژی های جدید به بهره برداری می سد ، اظهار داشت:همکاری همه مسئولان استانی ، نمایندگان و شهرداری و شورای شهر ساری در اجرایی شدن این دو پروژه موثر بوده است.

وی افتتاح این دو پروژه را نقطه عطفی برای حل مشکل زباله در استان دانست و یادآور شد:کارخانه زباله سوز آمل هم با همکاری یک شرکت روسی ، در حال تامین اعتبار است که این کارخانه هم سوم خرداد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ما بابایی با بیان اینکه به موازات افتتاح پروژه کارخانه های زباله سوز ، طرح کمپوست را هم با اصلاحیه ای در حال پیگیری هستیم ، خاطرنشان کرد:مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار در سال 90 برای کارخانه کمپوست شهرهای نور ، قائم شهر و بهشهر تخصیص یافته که این سه کارخانه هم در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 کارخانه زباله سوز ساری و نوشهر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده با حضور مقامات وزارت کشور ،رئیس سازمان انرژی های نو ایران و رئیس سازمان محیط زیست کشور به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری در ادامه اين گفت وگو با اشاره به اینکه با حضور در اين سازمان،تجربه جدیدی کسب کرده ام  افزود: نگاه صنعتی و توسعه ای به مسائل دارم.

بابایی با بیان اینکه یک اصولگرا هستم اما روش خودم را دارم،تصریح کرد: صداقت و پاکی را قبول دارم اما سوء استفاده از مسئولیت و منابع دولتی را قبول ندارم.

خاطرنشان مي کنيم نایب رئیس شورای بخش چهار دانگه ، رئیس شورای بخش چهار دانگه ، بخشدار چهار دانگه ، معاون فرماندار ساری ، رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان ،عضو کانون هماهنگی شورای اسلامی کار کشور و عضو شورای عالی اشتغال ، مناصبی هستند که در پرونده کاري بابايي وجود دارد. او هم اکنون مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری هاي استان مازندران است.

شنیده ها حاکی از آن است که وی یکی از گزینه های جدی تصدی سمت فرمانداری مرکز استان است اما تاکنون در این زمینه هیچ گونه اظهار نظری نکرده است.