پنجشنبه 5 خرداد 1390-21:57

مازندران استراحتگاه مسئولان شده است

در نشست سراسری روابط عمومی شوراهای استان مطرح شد: مازندران30 سال است که در محرومیت به سر می برد اما همه مسئولان از مازندران به عنوان گل و بلبل یادمی کنند و از محرومیت آن سخنی نمی گویند/متاسفانه روابط عمومی در شهرداری ها بله قربان گو و فقط کارشان نصب پارچه است/شهرداری ها نبايد زباله جمع کن مسافران باشند.


اولین نشست سراسری روابط عمومی شوراهای استان مازندران با حضور محسن پور رئیس شورای اسلامی استان ،رئیس شورای اسلامی شهر آمل و مدیران روابط عمومی شوراهای اسلامی مازندران به میزبانی شورای اسلامی شهر آمل برگزارشد.

 به گزارش عليرضا عزيز کمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-دراین نشست علی قاسمی -رئیس شورای اسلامی شهر آمل- بابیان اين که مازندران استراحتگاه مسئولان شده است،گفت: 30 سال استان مازندران در محرومیت به سر می برد اما همه مسئولان از مازندران به عنوان گل و بلبل یادمی کنند و از محرومیت آن سخنی نمی گویند.

 وی افزود: نقش روابط عمومی دراین مقطع بسیار حساس است و باید عمق محرومیت مازندران را به گوش مسئولان برسانیم.

 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب یک اداره است،گفت:متاسفانه روابط عمومی در شهرداری ها بله قربان گو و فقط کارشان نصب پارچه است؛ در صورتی که روابط عمومی می تواند به عنوان مشاور و برنامه ریز امور اداره خود باشند.

 قاسمی با بیان اینکه شهرداری آمل دارای 9 سازمان وابسته است از شروع به کار دهمین سازمان به نام فرهنگی و ورزشی خبرداد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهرستان با اشاره به فعالیت 10 ساله شورا در کشور گفت: باید نگاه ها در جهت مشارکت دادن مردم در امور تغییر پیدا کند، چراکه مردم از ما توقع دارند.

 قدرت الله نائیج نژاد با بيان اين که روابط عمومی باید به مسئولان خوراک بدهد و تاثیر گذار باشد، افزود: کارنامه کاری شوراها در گروه عملکرد روابط عمومی است و اگر نتواند وظیفه خود را خوب انجام بدهد مردم نسبت به ما بدبین می شوند.

 در ادامه رضا محسن پور -رئیس شورای اسلامی استان- گفت: مازندران حتی در فصل زمستان هم زیباست اما این دلیل نمی شود که مازندران  در تمام بخش ها توسعه پیدا نکند.

 وی گفت: 11میلیون مسافر در ایام نوروز داشتیم که این یک افتخار است و باید به زیر ساختارها توجه کنیم تا مسافران را به مرز 20 میلیون برسانیم .

محسن پور با بيان اين که باید کارهایي انجام دهیم تا مسافران هزینه کنند و درآمدی برای مردم مازندران به وجود آید،گفت: شهرداری ها نبايد زباله جمع کن مسافران باشند.

 رئیس شورای اسلامی استان با بیان اینکه مدیران اگر با ما تعامل داشته باشند دربسیاری از امور موفق هستیم، گفت: با بیانات مقام معظم رهبری درمورد شورا تازه مسئولان جایگاه ما را فهمیدند.