پنجشنبه 5 خرداد 1390-22:26

بنشينيد آقا!

...پس از اظهارات سردار علي ميرشکار درباره جريان انحرافي، عليرضا جانبازي-مديرکل امور اجتماعي استانداري مازندران-از ميان جمع برخاست و گفت:نقد منصفانه داشته باشيد سردار و ميرشکار هم با دست او را به نشستن فراخواند و گفت:بنشينيد آقا!


پيش از ظهر پنج شنبه همايش ياوران ولايت با حضور استاندار،برخي مديران کل ايثارگر،فرماندهان دفاع مقدس و خانواده هاي شهدا،ايثارگران و جانبازان در سالن شرکت گاز استان برگزار شد.

بر اساس شنيده هاي مازندنومه،در اين مراسم ابتدا عرب مقصودي-مديرکل شرکت گاز استان به حاضران خيرمقدم گفت و سپس واحدي-مديرکل بازرسي استانداري-سخنراني کرد.

در ادامه سردار ميرشکار-مدير کل حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس استان- پشت تريبون آمد و ضمن بيان اين که عمل به فرامين ولايت بايد از حالت شعار به عمل درآيد، به اظهارات چندي پيش رييس جمهوري در مورد رابطه پدر و فرزندي او با رهبري،خرده گرفت و گفت:بعضي از آقايان در عمل پيرو ولايت نيستند و تنها شعار مي دهند.

اين فرمانده سال هاي دفاع مقدس ضمن انتقاد از دفتر رييس جمهوري، تصريح کرد که جريان انحرافي مانع تحقق رابطه پدر و فرزندي احمدي نژاد با مقام معظم رهبري است.

بر اساس اين گزارش،در اين هنگام عليرضا جانبازي-مديرکل امور اجتماعي استانداري مازندران-از ميان جمع برخاست و گفت:نقد منصفانه داشته باشيد سردار و ميرشکار هم با دست او را به نشستن فراخواند و گفت:بنشينيد آقا!

در اين لحظه جانبازي خواست مراسم را ترک کند که عرب مقصودي وساطت کرد و او در قسمت انتهايي سالن نشست.

بر اساس اين گزارش،مديرکل امور اجتماعي استانداري پس از شنيدن خبر ورود استاندار،به استقبالش رفت و ماجرا را براي او تعريف کرد.

پس از حجت الاسلام ابراهيمي-مديرکل ارشاد استان- طاهايي به ايراد سخنراني پرداخت و در صحبت هايش از حريم ولايت دفاع  و از حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس قدرداني کرد.

در پايان مراسم نيز به برخي ايثارگران سال هاي جنگ لوح قدرداني داده شد.در اين حين لوحي را نيز استاندار امضا زد و به دست سردار ميرشکار داد تا به جانبازي اهدا شود که اين کار باعث خنده حاضران شد.

گفتني است در پايان همايش از پژوهش واحد تحقيق وپژوهش صدا و سيماي مرکز مازندران رونمايي شد.

تقي صمدي-قائم مقام صدا وسيماي مرکز مازندران-درباره اين پژوهش گفت:تحقيق 1200 صفحه اي "مردي از خطه مبارک"به زندگي و مبارزات سردار شهيد حاج حسين بصير مي پردازد که 6 ماه براي انجام آن وقت صرف شده است.

صمدي تصريح کرد:از اين پژوهش ارجمند،يک فيلم تلويزيوني در مرکز مازندران توليد خواهد شد.