سه شنبه 31 خرداد 1390-8:27

نريمان:ورود دوباره به مجلس،ارزش تهمت و افترا را ندارد

در گفت و گو با نماينده بابل در مجلس مطرح شد:برخي افراد که از فتنه صحبت مي کنند،نظرشان را درباره جريان انحرافي هم بگويند/ با دانشگاهي غیر انتفاعی که جزء دانشگاه های نمونه کشور است، خطی و جناحی برخورد می کنند /دانشگاه علوم و فنون محصول دوره اصلاحات نیست بلکه محصول اهتمام بابلی های دانش دوست و علم پژوه است/رييس هیات موسس دانشگاه علوم و فنون مازندران ، نماینده ولی فقیه است.


نماینده مردم بابل در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح رسمی دفتر بنیاد نخبگان مازندران در ساری،راجع به اظهارنظرها درباره کانون فتنه بودن دانشگاه علوم وفنون بابل به خبرنگار مازندنومه گفت: برای اتفاقی که 12 اسفندماه رخ خواهد داد ، از این موضع گیری ها بیشتر می بینیم .

محسن نریمان اظهار داشت: کسانی به دنبال متصل شدن به جریان قدرت – ثروت هستند که این موضوع از دیدگاه رهبری ، مذموم است.

وی یادآور شد: این عده ، مرتب براي تغییر مسئولان اقدام می کنند و افرادی از نزدیکان خود را به سمت ها می گمارند و به دنبال این هستند که قدرتی به دست بیاورند و در زمان نزدیک به انتخابات هم این کار را شدت می دهند تا از منابع قدرتی نزدیک به خود استفاده کنند.

 نریمان افزود: بعضی ها برای به دست آوردن آبروی از دست رفته و ارائه نکردن خدمات و وظایف درست ، ممکن است مانند غریق که برای نجات خود به هر چیزی چنگ می زند ، راه تهمت و افترا در پیش گرفته و بخواهند زمینه ای برای خود بسازند تا ذهن مردم را مسائل دیگری معطوف کنند تا از خودشان سوال نشود که در این مدت چه خدمات ارزشمندی برای ملت انجام دادید.

 وی افزود: اگرچه نمایندگان در اظهار نظر آزاد هستند ولی همیشه هتک حرمت و برخوردهای ناجوانمردانه محکوم است و باید سئوال کرد که موضع این گونه افراد نسبت به منحرفان چیست ؟

نریمان تصریح کرد: اگر از فتنه صحبت می کنند راجع به جریان انحرافی که در دولت اتفاق افتاد و منحرفان که مورد بغض بخشی از اصولگرایان هستند هم موضع را مشخص کنند.

 نماینده مردم بابل در پاسخ به این سوال ما که آیا فردی از نمایندگان مازندران بوده که از گروه انحرافی دفاع کند ، اظهار داشت: سوال بسیار خوبی است چراکه عده ای برای اینکه پاسخ این سوال را ندهند ادعاهای واهی می کنند چون ممکن است در پاسخ به این سوال لغزیده و دچار مشکل شوند چراکه نمی توانند پاسخگو باشند.

 وی افزود: برخی از نمایندگان استان همسو و هم جهت با این جریان بوده و البته در مقام دفاع از آنها هم برآمده اند.

وی با بیان اینکه به خاطر یک دانشگاه ایرانیان ، تمام خدمات و ارزش های پژوهشی ، علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد را زیر سوال بردند ، یادآور شد: با دانشگاهي غیر انتفاعی که جزء دانشگاه های نمونه کشور است، خطی و جناحی برخورد می کنند و مردم سوال می کنند افرادی که این گونه موضع می گیرند فارغ التحصیل کجا هستند و در کدام آزمون دکترا قبول شده اند که اعلام می کنند ما دکتر هستیم؟!

 وی افزود: به هر صورت مردم باهوش هستند و می دانند این موضع گیری ها سیاسی و مقطعی است.

نریمان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم و فنون مازندران قریب به 20 سال است که فعالیت می کند ، اظهار داشت: این پایگاه علمی به هیچ وجه محصول دوره اصلاحات نیست بلکه محصول اهتمام بابلی های دانش دوست و علم پژوه است.

وی افزود: متاسفم بعضی ها با کج اندیشی و رفتارهای جناحی ، این افتخار بالنده مردم شریف بابل را خدشه دار می کنند.

 نریمان تصریح کرد: نمی دانم ورود مجدد به مجلس چه اندازه ارزش دارد که باید حتما از مسیر گناه ، تهمت و افترا عبور کنند تا به مقصد خود برسند.

 وی با بیان اینکه تعجب می کنم چه گونه به همین راحتی تهمت می زنند، گفت: واقعا نمی دانند که دکتر جاسبی همین چند روز قبل با کسب مجدد اعتماد مقام معظم رهبری مجددا عضو شورای انقلاب فرهنگی شد؟ يا واقعا نمی دانند ریاست هیات موسس دانشگاه علوم و فنون مازندران ، نماینده ولی فقیه است؟

نماینده مردم بابل با بيان اين که ما در موقعیتی قرار گرفتیم که باید تاوان نادانی های دیگران را بدهیم ؛یادآور شد: دانشگاهی که قریب 40 نفر نیرو دارد که حدود 13 نیرو هم خدماتی هستند به یکباره با این تهمت مواجه می شود که فقط در سال گذشته 20 نفر از فتنه گران را جذب کرده است.

وی تصریح کرد: برای مسئولان دانشگاه علوم و فنون این حق محفوظ است که طرح دعوی در مراجع قضایی کنند.

 نریمان افزود: از خداوند کریم می خواهم که ما را از شر منحرفان در امان بدارد و با توکل به حضرت حق به کار علمی خود ادامه می دهیم و به داوری مردم شریف و هوشمند اعتماد داریم.

 شایان ذکر است در حاشیه همین مراسم از دیگر نماینده بابل هم خواستیم تا اگر نسبت به ادعاهای خود مستنداتی دارد برای انتشار در اختیارمان بگذارد.

 علی کریمی فیروزجایی در پاسخ به این خواسته خبرنگار ما گفت: سند من همان احکام دادگستری مربوط به اتفاقات سال 88 است.

وی برای این پرسش که آیا افراد مورد نظر وی در ماه ها و هفته های اخیر حرکات فتنه گرانه ای داشته اند ، پاسخی نداد.