جمعه 24 تير 1390-0:8

شجاعي:اصولگرایان هنوز به تفاهم جمعی نرسیده اند

در گفت و گو با نايب رييس کميسيون فرهنگي مجلس مطرح شد:گزینه ما برای فرمانداری ساری، علی بابایی بود/ استاندار باید موضوع فرمانداري ساري را پیگیری کند/هنوز اصولگرایان به تفاهم دست جمعی نرسیده اند/بازار از انواع لباس های غربی اشباع است/بسیاری از فروشندگان لباس های زیر زنانه، مردان هستند.


سید رمضان شجاعی کیاسری در رابطه با تعیین فرماندار ساری به مازندنومه گفت: گزینه ما برای فرمانداری ساری،علی بابایی بود که درمجلس هم از وی دفاع کردم.

 وی در پاسخ به این سئوال که فرماندار ساری چه موقع تعیین می شود ، افزود: استاندار باید این موضوع را پیگیری کند.

 نماینده مردم ساری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مجلس آینده بیشتر از چه طیفی خواهند بود ، یادآور شد: به عقیده من ترکیب مجلس هشتم در مجلس نهم هم تکرار خواهد شد.

 وی در پاسخ به این سوال ما که آیا در انتخابات مجلس آينده در فهرست اصولگرایان قرار می گیرد يا نه ، تصریح کرد: هنوز خود اصولگرایان هم به تفاهم دست جمعی نرسیده اند.

 شجاعی در رابطه با خروج صفار هرندی از کمیته 15 نفره اصولگرایان اظهار داشت: وی از ابتدا هم عضو این کمیته نبود چراکه فردی سپاهی است و برای ورود به این کمیته ابتدا باید از سپاه استعفا دهد.

شجاعی در رابطه با اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب گفت: وزارت کشور در این زمینه کوتاهی می کند.

وی با بیان اینکه 22 دستگاه در این زمینه فعالیت می کنند ، افزود: اجرای طرح عفاف و حجاب باید عملیاتی شود.

 نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اینکه این طرح باید به صورت تناوبی اجرا شود ، تصریح کرد: در ابتدا وزارت ارشاد باید الگوی درستی از پوشش ارائه کند.

وی با بیان اینکه بازار از انواع لباس های غربی اشباع است،گفت: در مرجله بعدی وزارت بازرگانی باید نوع مدل طراحی شده را انبوه سازی کند.

 شجاعی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از فروشندگان لباس های زیر زنانه ، مردان هستند ،خاطرنشان کرد: این چه نوع اجرای طرح عفاف و حجاب است؟

 وی با بیان اینکه باید از ورود کالا و البسه خارجی جلوگیری شود ، یادآور شد: وزارت اقتصاد و دارایی باید در حوزه بیمه و گمرک فعالیت کند.

شجاعی با اشاره بر لزوم فرهنگ سازی از طریق صدا و سیما ، گفت: در مرحله بعد وزارت کشور و در نهایت نیروی انتظامی باید وارد عمل شوند و دستگاه قضایی هم به عنوان آخرین دستگاه ورود پیدا کند اما ما برعکس عمل می کنیم.