يکشنبه 23 مرداد 1390-15:40

مدعي اصولگرايي،مشاور ويژه نامه روزنامه ايران شد

متاسفانه نام  يكي از مدعيان اصولگرايي، به عنوان مشاور اين ويژه نامه آمده است که البته وي در اقدامي رو به جلو همکاري خود را با اين ويژه نامه تکذيب کرده است،اما عکس کنار اين مطلب نشان مي دهد وي جزو گروه مشاوران خاتون بوده است.


روزنامه دولتي ايران در ويژه‌نامه رايگان خود با عنوان خاتون ، چادر مشكي را پديده‌اي نامتناسب با زنان و دختران ايراني كه از سوي ناصرالدين‌شاه قاجار به زنان تحميل شده، معرفي كرد.اين ويژه نامه روز شنبه در تهران وامروز در شهرستان ها توزيع شد.

به گزارش مازندنومه، اين ويژه نامه در مصاحبه با مهدي كلهر مشاور معزول رسانه‌اي رئيس‌جمهوري، رنگ مشكي چادر را "متكبرانه " ناميده و آن را حاصل تحميل شاهان قاجار به زنان و دختران ايراني دانسته است كه از مجلس عياشي شبانه در اروپا بيرون آمده است.

 متاسفانه نام مجتبي زارعي- يكي از مدعيان اصولگرايي- به عنوان مشاور اين ويژه نامه آمده است که البته وي در اقدامي رو به جلو همکاري خود را با اين ويژه نامه تکذيب کرده است،اما عکس کنار اين مطلب نشان مي دهد وي جزو گروه مشاوران خاتون بوده است.

در بخشي از اين ويژه نامه جنجالي که باعث شکايت مدعي العموم از سرپرست روزنامه ايران شده، آمده است : از سفرهاي اروپايي ناصر الدين شاه؛ شب كه به مجلس عياشي در اروپا مي‌رفت، مي‌ديد آنجا لباس مردها مشكي است. كلاه سيلندري مردها مشكي است و زن‌ها هم با لباس مشكي مي‌آيند. اين به نظرش آمد كه يك نوع سنگيني و وقار دارد وگرنه در اسلام به صراحت داريم كه رنگ تيره مكروه است. اين رنگ مشكي متكبرانه را ناصرالدين شاه آورد. خدا لعنتش كند. همين‌جور آتش به قبرش ببارد. خيلي مرد ملعوني است. "

تاسف بارتر آنكه در اين ويژه نامه،چادر مشكي به عنوان پوشش اشرافي كه بازمانده شاهان قاجاريه است، ناميده شده و در اظهار نظر ديگري كه در تقابل صريح و جدي با نظر تمام مراجع، علما و بزرگان است، چادر مشكي را بدترين پوشش در زمينه فلسفه حجاب ناميده و قانون حجاب و عفاف را با "ياساي چنگيز " -فرمانده خونخوار مغول- مقايسه كرده است.

اين در حاليست که مقام معظم رهبري با صراحت فرموده اند : "مردم ما چادر را انتخاب كرده‏اند. البته ما هيچ وقت نگفتيم كه «حتماً چادر باشد، و غيرچادر نباشد.» گفتيم كه «چادر بهتر از حجاب‌هاى ديگر است.» ولى زنان ما مى‏خواهند حجاب خودشان را حفظ كنند. چادر را هم دوست دارند. چادر، لباس ملى ماست. چادر، پيش از آن‏كه يك حجاب اسلامى باشد، يك حجاب ايرانى است. مال مردم ما و لباس ملى ماست."

حال مجتبي زارعي كه خود را اصولگرا مي داند و بارها افراد اصولگراي استان را با دلايل واهي زير سئوال برده است پاسخ دهد چگونه مشاوره چنين ويژه نامه اي را پذيرفته است كه به مباني حجاب و عفاف كاملا توهين كرده است؟

البته در ماه هاي گذشته که اصولگرايان واقعي از جريان انحرافي زاويه گرفته اند،در سايت اين مدعي اصولگرايي حتي يک جمله عليه اين جريان مطلب و خبري انتشار نيافته که اين موضوع هم تامل برانگيز است!