جمعه 28 مرداد 1390-11:45

شهردار آمل:سیاسی بازی بلد نیستم

احمد امیر سلیمانی گفت:خوشحالیم که هم نقد و هم توجه شما خبرنگاران را در پروژه های عمرانی می بینیم/بیش از 60 درصد مدیران را از جوانان انتخاب کردیم/تا تاپایان ماه رمضان همه مکاتبات در فضای مجازی صورت خواهد گرفت/وابستگی به هیچ جریان و گروهی ندارم.


 رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار آمل با خبرنگاران اين شهر نشستي برگزار کردند.در اين نشست،علی قاسمی -رییس شورای اسلامی شهر آمل- گفت:خوشحالیم که هم نقد و هم توجه شما خبرنگاران را در پروژه های عمرانی می بینیم و نقد حق شماست.

به گزارش عليرضاعزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-وی با بيان اين که بهترین خبرنگار کسی است که انصاف را رعایت کند و همچون قاضی در احکامش به حقایق توجه کند،افزود: خوشبختانه آمل شهری است که خبرنگاران آن عموما فعال و جوان هستند و آنچه که سبب حرکت مسئولان می شود این است که مردم از آنان بخواهند.

بر اساس اين گزارش، احمد امیر سلیمانی-شهردار آمل- نیز با بیان اینکه بیش از هفتاد درصد خبرنگاران آمل را جوانان تشکیل می دهند،گفت: خبرنگاران باید در ارائه خبر، نقد منصفانه  داشته باشند و این نقد آنان سبب می شود تلنگری به مسئولان بخورد.

 وی با اشاره به اين که شهرداری متعلق به همه شهروندان است،تصريح کرد:خوشبختانه شهرداری از تجارب و حمایت های شورای اسلامی شهر برخوردار است.

 امیرسلیمانی با يادآوري اين که در سال 90 رتبه اول صدور پروانه های ساختمانی را در استان تا به امروز کسب کرده ايم،گفت:با کاهش 40 درصدی عوارض توانستیم آمار صدور پروانه های ساختمانی را افزایش دهیم.

 وی در خصوص به کارگیری نیروهای جوان و متخصص در بدنه شهرداری آمل گفت: بیش از 60 درصد مدیران را از جوانان انتخاب کردیم زیرا احساس می کردیم روح تازه ای باید در مجموعه دمیده شود.

شهردار آمل با بيان اين که الکترونیکی کردن شهرداری آمل را در دستور کار داریم و اتوماسیون اداری به پایان رسیده است،افزود:تا تاپایان ماه مبارک رمضان همه مکاتبات در فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اين که من شهردار مردم آمل هستم و وابستگی به هیچ جریان و گروهی ندارم،تصريح کرد:اصلا سیاسی بازی بلد نیستم و هدفم تلاش براي عمران و آبادانی و کسب رضایت همشهریان است.

 وی در خصوص حمایت های شورا و شهرداری در مقوله ورزش گفت:خوشبختانه اولین شهری در استان مازندران بوده ایم که سالن و پارک بانوان دارد و اخیرا سرمایه گذاری آمادگی خود را جهت احداث استخر ویژه بانوان درکنار پارک بانوان به ما اعلام کرده است.

خاطرنشان مي کنيم در پایان مراسم از سوی شورا و شهرداری لوح و هدایایي به خبرنگاران داده شد.