سه شنبه 17 آبان 1390-23:23

پايان بي قراري من روزي ست...

ما متخصصان درد مي گوييم هيچ بيماري نبايد درد بکشد،حتي بيماران سرطاني.ما معتقديم نبايد بيمار را با درد تنها گذاشت و بايد در سريع ترين زمان و با کم ترين هزينه،بدون استفاده از تيغ جراحي و دارو او را درمان کرد،چرا که جراحي توام با عوارض و هزينه هايي است.(يادداشتي از دکتر رضا شاکري،نخستين متخصص رهبیلیتیشن" Rehabilitation"و درمان هاي بدون جراحي در مازندران)


مازندنومه:دکتر رضاشاکري متولد قائم شهر و ساکن بابل است.او نخستين پزشکي ست که رشته طب فيزيکي را به مازندران آورد و در مطبش در بابل به درمان بيماران مازني و غير مازني با استفاده از روش هاي غيرجراحي پرداخت.وي هم چنين نخستين متخصص رهبيليتيشن(بازسازي بدن انسان ها)در استان مازندران است.

دکتر شاکري تاکنون دوره هاي مختلفي را در چين و هند و ساير کشورهاي آسيايي،اروپايي و آمريکايي طي کرده و زير نظر متخصصان بزرگ درمان بدون جراحي دنيا، تجربه آموخته تا بتواند در وطنش بيماران را از درد برهاند و به مدد روش هاي نوين پزشکي،-بدون نياز به تيغ جراحان-آلام بيماران را با کم ترين هزينه تسکين دهد.

او به تازگي مجوز نخستين کلينيک تخصصي درد را نيز در مازندران گرفته است.اين کلينيک تخصصي رو به روي بيمارستان شهيد بهشتي بابل،روزانه پذيراي بيماران زيادي از سراسر مازندران و نيز از استان هاي همجوار است.

دکتر شاکري معتقد است بسياري از دردها بدون عمل جراحي و پرداخت هزينه هاي ميليوني،قابل درمان است و اصلا" نبايد گذاشت بيمار از درد،رنج ببرد.از دکتر خواستيم به زبان ساده و همه فهم يادداشتي را براي مخاطبان مان بنويسد.بخوانيد.

------------------------------

درد نوعي علامت است و نشان مي دهد قسمتي از بدن خوب کار نمي کند.بيمار بايد به محض بروز درد به پزشک مراجعه کند،نه اين که سال ها رنج بکشد و از درد کمر،پا،دست،گردن و...بنالد.

درد را از زمان بقراط مي شناختند،اما با پيشرفت علوم در 20 سال اخير بسياري از بيماري هاي لاعلاج،بدون نياز به عمل جراحي قابليت درمان يافتند.

درد اگر طولاني شود نگران کننده و باعث اختلال در زندگي افراد مي شود،به همين دليل برخي از پزشکان به فکر راه حلي جهت درمان درد-بدون جراحي- برآمدند.البته در بسياري از موارد کارکرد قرص ها و داروها و جراحي ها حذف درد است،اما مهم رفع درد بدون بهره گيري از جراحي است که ما ادعا مي کنيم در مازندران اين روش را فراگير کرده ايم.

جراحي فقط بايد در موارد نادر و خاص انجام شود و ما براي بسياري از بيماري ها و دردها روش هاي غير جراحي را تجويز مي کنيم.در کلينيک تخصصي درد،ما تمام ابزارهاي مدرن پزشکي را به خدمت مي گيريم تا به علت درد و بيماري پي ببريم و بعد به کمک طب سوزني،مشاوره،ورزش و توان بخشي و... به درمان آن مي پردازيم.

ما متخصصان درد مي گوييم هيچ بيماري نبايد درد بکشد،حتي بيماران سرطاني.ما معتقديم نبايد بيمار را با درد تنها گذاشت و بايد در سريع ترين زمان و با کم ترين هزينه،بدون استفاده از تيغ جراحي و دارو او را درمان کرد،چرا که جراحي توام با عوارض و هزينه هايي است. 

در روش ما بيمار به استراحت طولاني نياز ندارد و اصلا" گاه استراحت زياد بيماران، بدتر از جراحي است و او را دچار آسيب مي کند.

تخصص ما بازسازي بدن انسان هاست(رهبیلیتیشن Rehabilitation ) تا فرد بدون افت عملکردش،دوباره به زندگي برگردد و بدون درد از زندگي اش لذت ببرد.

ما به فکر گسترش اين متد جديد درماني در استان و کشور هستيم،چرا که اگر بتوان با روش هاي غيرجراحي بيماران ديسکي،کمردرد،قلبي،رماتيسمي،مغز و اعصاب و..را معالجه کرد،بهترين خدمت را به همنوعان مان ارايه داده ايم.

*گفت و گوي پيشين ما را با دکتر شاکري اين جا بخوانيد:http://www.mazandnume.com/?PNID=V12133