يکشنبه 27 آذر 1390-1:45

خدایی خودتان خسته نشده اید؟!

راست و دروغ هاي داود احمدي نژاد؛حاج داود در ترازو:دوستي به مزاح مي گفت:سخنان حاج داود درباره فاز نظامي انحرافي ها در جنگل هاي شمال را درست نمي دانم،استدلالش هم اين بود که مگر در شمال،جنگل هم داريم؟!جنگل را بيابان کرده اند!"/به قول يک وبلاگ نويس عشق مشايي:"خدایی خودتان خسته نشده اید؟!"


مازندنومه،سردبير:داود احمدي نژاد-برادر بزرگ تر محمود احمدي نژاد-از وقتي از رياست بازرسي نهاد رياست جمهوري،اخراج شد،دوره افتاده تا به زعم خود عليه جريان موسوم به انحرافي افشاگري کند.کسي نيست از اين اخوي محترم بپرسد اين همه اطلاعات ريز و درشت را راجع به انحرافي ها از کجا به دست آورده و تا هنگامي که پستي در کابينه داشت چرا به چنين افشاگري هايي دست نمي زد و مهم تر آن که چرا هيچ کس اين اظهارات تازه به تازه را جدي نمي گيرد؟!

*حاج داود در ترازو!

داوود احمدي نژاد از نیروهای سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.او خودش در جايي گفته:"افتخار مي کنم که سردار سپاه هستم."

حاج داود در دوران ریاست جمهوری برادرش، رييس بازرسی نهاد ریاست جمهوری شد،اما در مرداد ۱۳۸۷ از مقام خود کناره گیری کرد يا بهتر است بگوييم کنارش زدند.

با اينکه پس از استعفاي داوود احمدي نژاد از رياست دفتر بازرسي ويژه رييس جمهوري، ‏رسانه ها دليل اين کناره گيري را "مشكلات جسمي و توصيه پزشكان" عنوان کردند اما وي به صراحت اين موضوع را ‏رد کرد و چنان که در برخي محافل خصوصي گفته است، مخالفت او با برخي اعضاي دولت،موجب برکناري اش شده ‏است. برخي منابع تاييد کرده اند داوود احمدي نژاد از جمله دست اندرکاران شب نامه عليه کردان در روز راي ‏اعتماد بوده است. ‏

وی بعدها اختلافات با برادر رييس جمهورش را پیرامون انتصاب علی کردان به پست وزارت کشور تایید کرد و  برخی رسانه‌ها حاج داود را عامل انتشار اعلامیه هفت صفحه‌ای در مجلس در روز رای گیری دانسته‌اند.

داوود احمدي نژاد که با حکم برادرش محمود در 22 شهريور 84 به سمت مشاور و رييس دفتر بازرسي ويژه ‏رييس جمهوري برگزيده شد، 25 مرداد از سمت خود استعفا داد و خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران و فارس اعلام ‏کردند او به دليل مشکلات پزشکي استعفا داده است،اما همان زمان سايت خبري جهان نيوز که نزديک به اصولگرايان ‏منتقد و اداره آن برعهده زاکاني- نماينده تهران- است، خبري از برادر رييس جمهوري منتشر کرد که او توسط برخي منابع متهم به پخش شب نامه عليه كردان در ‏جريان راي اعتماد مجلس به وي شده است‎.‎

داوود احمدي نژاد اما در شرايطي برکنار ‏شد که داوود دانش جعفري-وزير اقتصاد سابق- از اقدامات فراقانوني او در ‏جلسه توديع خود پرده برداشته بود. عباس پاليزدار نيز پيش از اين ‏در افشاگري هاي اقتصادي خود گفته بود که يک بار احمدي نژاد برادر خود را به خاطر تخلفات عزل کرده بود و بعد که ‏مشخص شد اين گزارش ها "بي پايه و اساس" است، او را دوباره به شغل خود باز گرداند.

اندکی پس از استیضاح و برکناری علی کردان، داوود احمدی نژاد از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان دبیر جدید کمیته دائمی پدافند غیرعامل منصوب شد.

*خوشا مازندران و وضع بي مثالش!

ارتباط حاج داود با مازندراني ها تنها به قضيه کردان مربوط نمي شود؛او به بهانه هاي مختلف دعوت مازني ها را مي پذيرد و گاه به گاه به اين سرزمين سفر مي کند.همين امسال او چندين بار به مازندران آمد،از جمله خردادماه در يادواره شهداي سروينه باغ ساري سخن گفت و  جریان انحرافی را به گوساله ی سامری مستکبران جهان اعم از آمریکا و اسرائیل تشبيه کرد.

وي شهريور ماه امسال در يادواره شهداي روستاي نواي لارجان آمل هم سخن گفت و ضمن حمله به انحرافي ها تاکيد کرد:"آیا مردم عزیزان شان را در راه مکتب کوروش به جبهه فرستادند؟ آیا شهدای ما برای شادی روح داریوش تکه تکه شدند؟"
در مهرماه هم در مسجد روستای بهزادکلای نکا گفت:"تا شمع ولایت هست زنده ایم و نا امید نمی شویم و در برابر همه کسانی که در برابر ولایت بایستند و موضع گیری کنند ، می ایستیم و نگران هیچ چیزی نیستیم."

البته برادر رييس جمهوري در کسوت دبير کميته دايمي پدافند غيرعامل يک سال قبل-در آبان 89- نيز به نکا آمده بود و باسخنرانی او "مانور اقتدار" در اين شهرستان برگزار شده بود.سال پيش از ان نيز-آذر 88-دبير كل دائمي كميته پدافند غير عامل كشور از نيروگاه شهيد سليمي بازديد كرد و در جلسه شوراي اداراي اين شهرستان حرف زد.

در ادامه سفر پاييزي حاج داود به مازندران،او  آبان ماه امسال هم به آمل سفر و در یادواره شهدا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل سخنراني کرد و ضمن انتقاد از سهم خواهان انقلاب گفت:"اگر به درستی همه مردم زندگی این افراد را مطالعه کنند، می بینند یک روز هم در مسیرانقلاب نبودند، اما امروز کاسه داغ تر از آش برای ملت هستند."

*حرف مرد يک کلام است!

داود احمدي نژاد يک ايرانگرد تمام عيار است و مرتب سفر مي کند و به هر جا که مي رسد ترجيح مي دهد-مستقيم و غير مستقيم و راست و دروغ- چيزي عليه مشايي و عقبه اش بگويد.

هر چه به زمان انتخابات مجلس نزديک تر مي شويم،سیر اتهامات و ادعاهای(به قول روزنامه دولتي ايران:"واهی")داوود احمدی​نژاد به اطرافیان نزديک ريیس​جمهوري شديدتر مي شود و باز به قول همان روزنامه"گویا ایشان از مصونیت قضایی برخوردار است".

داود احمدي نژاد چون معتقد است "جریان انحرافی به دنبال درست کردن مجلسی است که بویی از ولایت فقیه نداشته باشد تا به اهداف ناصواب خود دست یابد"،بنابراين افشاگري بيشتر و بيشتر را در اين زمينه وظيفه اصلي خود مي پندارد. 

نخستين انتقادات عريان حاج داود از جريان موسوم به انحرافي و شخص اسفنديار رحيم مشايي را سال 88 شنيديم.او در زمستان 88  با اشاره به اينكه این افراد و اظهارات شبهه افکنانه و مشکوک شان ، تا امروز هيچ نفعي براي نظام نداشته اند گفته بود:" آن آقا که آن گونه سخنان سخیف می گوید ، خدماتش به مملكت در مسائل فرهنگی و معنوي، در مبارزه برای پیروزی انقلاب وتهاجم فرهنگي و در اغتشاشات اخير را بگويد؛ بگويد كجا بوده و چه كار كرده است؟شاید رفاقت چهل ساله با دلال آمریکا -هوشنگ خان امیراحمدی-و نشستن روی زانوی او را بتواند به عنوان عملکرد افتخارآمیز خود مطرح کند!"

داود احمدی نژاد از آن زمان بارها علیه اين جریان افشاگری کرد.تازه ترين اظهارنظر چالش برانگيز او،صحبت هايش در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان است که ضمن اشاره به اختلاس سه هزار میلیاردی،گفت:" زمانی که در بازرسی نهاد ریاست جمهوری بودم، زمینه‌سازی برخورد با این نوع پرونده‌ها را آماده کردم. آن زمان نامه‌ای رسمی نوشتم و در آن قید کردم که مدیرعامل بانک ملی این بانک را ورشکست کرده و سیتی‌زن کارت اروپا را نیز در اختیار دارد."

او پيش تر در جمع دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد نيز گفته بود:"فساد بانکي تنها يکي از پرونده هايي است که با دست خط جريان انحرافي اتفاق افتاده است."

نکته خبرساز حرف هاي داود احمدي نژاد اما اشاره او به فاز نظامي جريان انحرافي است که براي نخستين بار از زبان يک مقام رسمي کشور،عليه يک مقام رسمي ديگر عنوان مي شود!

علاوه بر اين،ذکر واژه "جنگل هاي شمال"خبر را براي ما شمالي ها جذاب تر کرده است:"جریان انحرافی کنونی افرادی را در جنگل‌های شمال در قالب تیم‌های کوه‌نوردی آموزش‌های نظامی داده و از طریق کانال‌های توریستی وابسته به دولت برای آموزش به خارج می‌بردند."

*هابيل و قابيل!

چندي پيش ويژه نامه سياسي روزنامه ايران به بررسي ياران جدا شده دولت،از جمله صادق محصولی، غلامحسین الهام ،منوچهر متکي و کامران باقری لنکرانی و همين حاج داود پرداخت.

اين روزنامه با کذب خواندن اتهامات داوود احمدی نژاد به برخی مسئولان دولتی و اعضای جریان انحرافی، نوشت:"نکته جالب توجه در اکثر اتهامات داوود احمدی‌نژاد دروغ بودن آنها است. از اتهام خوب دانستن رژیم صهیونیستی و ادعای امام زمان بودن! تا ادعای مضحک ملاقات رئیس دفتررئیس‌جمهور با جک استراو در سال 76، یعنی سالی که وی اصولاً هنوز وزیر امور خارجه انگلستان نشده بود! با این همه اظهارات ضد و نقیض، امروز شاید بتوان به یاد داستان هابیل و قابیل افتاد. داستانی از جنس تاریخ که عبرت‌ها در دل خود دارد."

روزنامه دولتي ايران که مخالفانش آن را تريبون جريان معروف به انحرافي مي دانند، بيشترين دفاع را از اين جريان انجام مي دهد.اظهار نظر جديد داود احمدي نژاد و بيان فاز نظامي مشايي و يارانش باعث شد تا طنز نويس اين روزنامه در ستون شيپور چي بنويسد:" کل جریان انحرافی چند روز پیش،سفری مشکوک به استان کهکیلویه و بویر احمد نمودند تا بتوانند مردم را وارد فاز نظامی کنند. فازمتر اخیرا افشا کرده که لیدر جریان انحرافی قصد داشته به کوه دنا رفته و از آنجا به عربستان پناهنده شود.تا کنون جریان انحرافی با صرف هزینه​های کلان از بیت المال نسبت به برگزاری بیش از 90 همایش انتخاباتی در استان​ها اقدام نموده که تا کنون هیچ حزب و گروهی نتوانسته چنین همایش های وسیعی را انجام دهد. نکته مشکوک و مهم اینکه این همایش ها، عدم نیاز به حضور در جلسات با کارت دعوت از قبل بوده که نشان از سحرشدن مردم توسط رمالان حرفه​ای می​باشد."

انتقادها از آخرين اظهارات حاج داود از روزنامه ايران فراتر رفت و به سايت هاي منتقد دولت نيز کشيده شد.سايت عصر ايران نوشت:این سخنان از دو حال خارج نیستند ؛ یا مقرون به صحت اند و یا دروغ ؛ که در هر حال نیازمند رسیدگی هستند. مع الوصف تا کنون هیچ خبر یا نشانه ای دال بر تعقیب قانونی این ادعاها در دست نیست و ایشان همچنان به این سخنان تکان دهنده ادامه می دهد.

اگر واقعاً حرف های ایشان واقعیت دارد و جریانی آن هم در درون دولت به طور غیرقانونی و پنهانی دست به کار سلاح و آموزش های مخفیانه نظامی در دل جنگل های شمال و خارج از کشور شده است و برای یاران خود مجوز حمل سلاح هم صادر کرده و ... آن گاه باید از نهادهای نظارتی و امنیتی مسوول انتظار برخورد سریع و بی مماشات با این روند را داشته باشیم . مگر می شود اقداماتی بدین خطرناکی در دل دولت انجام شود و مسوول سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری هم در سخنرانی ها و مصاحبه های خود آن را مدام جار بزند ولی کسی کاری نکند و مقدمات محاربه را در هم نشکند؟!


عصر ايران ادامه داد:چطور است که با یک روزنامه نگار یا وبلاگ نویس به محض آن که مطلبی ناخوشایند بنویسد فوراً و بدون فوت وقت برخورد می شود ولی یک عده با حمایت جریان موسوم به انحرافی در تدارک اقدام نظامی هستند و کک کسی هم نمی گزد؟!

اين سايت خبري اضافه کرده:حالت دوم این است که سخنان داوود احمدی نژاد ، نسبتی با واقعیت ندارد و تنها به خاطر منویات سیاسی و جناحی ترویج می شود ؛ به هر حال او قربانی زیرآب زنی مشایی و تیمش شده و حالا که کتک خور جریان انحرافی "ملس" است دارد انتقام می گیرد!

در این صورت نیز آیا خود این آقا به دلیل تشویش اذهان عمومی قابل تعقیب نیست؟ اگر فرد دیگری جز برادر رئیس جمهور دور بیفتد و در این شهر و آن دانشگاه و این روزنامه و آن خبرگزاری ، بخشی از دولتمردان را متهم کند که در سودای عملیات نظامی هستند و نیروهای شان را برای آموزش به جنگل های شمال و خارج کشور می فرستند و ... آیا می تواند مصون از هر گونه تعقیب و سوال و جواب و محاکمه ای باشد؟!

*ملت اعصاب ندارند!

دوستي به مزاح مي گفت:سخنان حاج داود درباره فاز نظامي انحرافي ها در جنگل هاي شمال را درست نمي دانم،استدلالش هم اين بود که مگر در شمال،جنگل هم داريم؟!جنگل را بيابان کرده اند!"

حميدرضا موسوي که وبلاگي را با عنوان جبهه حاميان رحيم مشايي به راه انداخته و عشق مشايي است در مطلب کوتاهي،به نکته مهمي اشاره کرده:"تکفیری های جریان انحرافی،تابلوی فریب و نیرنگ:خدایی خودتان خسته نشده اید؟!"

نمي دانم با اين جمله من موافقيد يا نه؛اين که:دغدغه روزانه مردم نه بحث هاي تکراري وملال آورسياسي و اتهام هاي بدون دليل مسئولان عليه همديگر،بل معيشت است و اقتصاد.

باور کنيد موضوعاتي چون داشتن فرزند بيکار در خانه،حقوق ماهانه اندک و بخور و نمير،گراني و تورم کمرشکن،هزينه هاي سنگين درماني،معضل ازدواج جوان ها و بحران طلاق،پايين آمدن سن اعتياد،ترافيک و آلودگي هوا و...نزد مردم عادي بسي مهم تر از مقولاتي مثل همين جريان انحرافي و فاز نظامي و الم شنگه اي ايست که بعضي آقايان-راست و دروغ-به راه انداخته اند.

پاراگراف آخر يادداشت عصر ايران را پايان اين مطلب مي آورم،چون حسن ختام خوبي است:"ادعاهای داوود احمدی نژاد با توجه به نوع ادعاهای وی که بسیار بزرگ ، مهم و بی سابقه است از آن نوع سخنانی نیست که بتوان با بی اعتنایی از کنارش گذشت بلکه در هر دو صورت "صحت یا سقم"، نیازمند رسیدگی است تا با روشن شدن واقعیت و برخورد با متخلف یا متخلفین ، این موضوع به جمع موضوعاتی که مردم را نگران می کند افزوده نشود ،‌ مردمی که به طور روزانه با هزاران مشکل و دغدغه مواجهند و اعصاب شان دیگر کشش جنجال های جدید را ندارد."

-حال به قول همان وبلاگ نويس عشق مشايي:"خدایی خودتان خسته نشده اید؟!"