سه شنبه 20 دی 1390-22:21

آقاميري:اگر بهروش اثبات کند استعفا مي دهم!

در توضيح سيدمحمد آقاميري-عضو شوراي شهر ساري-عنوان شد:بعد از ورود به شورای شهر،ماشین عضو قبلي شورا را تحویل موقت نمودند که بیش از یک میلیون جریمه داشت/پس از خروج مهندس رمضانپور، ماشین دست دوم ایشان تحویل این جانب شد/ادعاي بهروش مبنی بر گرفتن چهار ماشین کذب محض است/ با موافقین جان بر کف شهردار و شهردار مناظره زنده می کنم.


مازندنومه:در جلسه يک شنبه شوراي شهر ساري بين دو عضو شورا درگيري لفظي ايجاد شد که خبر آن در مازندنومه انتشار يافت.

در آن جلسه سید علی بهروش خطاب به آقامیری(به زبان مازندراني)گفته بود:جنابعالي تازه آمدی اما چهارتا ماشین عوض شده است،چرا ماشین گرفتی؟ حرفی از شرع نزن.

وی اين را هم گفته بود که آقامیری تمام وقت جلسه را به خودش اختصاص می دهد و از روزی که آمده فقط سر و صدا ایجاد کرده است. آقامیری در همین حین که لحظات پایانی جلسه شورا بود، صحن علنی را ترک کرد.

سيد محمد آقاميري سه شنبه توضيحي را در همين رابطه براي ما ارسال کرد که در بخشي از آن آمده:"در تاریخ 19 دی 90 مطالبی از همکار محترم آقای بهروش در سایت شما نقل شده است چون از مصادیق ماده 607 قانون مجازات اسلامی و ایضا ماده 698 مبنی بر نشر اکاذیب می باشد حسب قانون جاریه کشور اقدام به درج مطلب ذیل نموده تا مشمول مفاد موصوفه نگردید"

آقاميري با بيان اين که دروغ در تمامی آیین ها و فرهنگ و مذاهب به ویژه دین مبین اسلام و سیره ائمه هدا شدیدا مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته است،افزود:بعد از ورود به شورای شهر،ماشین آقای دامادی را تحویل موقت نمودند که پس از استعلام ماشین شهرداری دارای بیش از یک میلیون جریمه بود و وضعیت بسیار نامطلوبي داشت که در همان موقع تحویل داده شد.

وي ادامه داد:پس از خروج مهندس رمضانپور، ماشین دست دوم ایشان تحویل این جانب شد و تاکنون هیچ ماشین ديگري تحویل نگرفته ام، لذا ادعاي همکار محترم مبنی بر گرفتن چهار ماشین کذب محض می باشد.

آقاميري با اشاره به اين که برخی با حضور چهار ساله در شورای شهر تحمل اظهارنظر مخالف یعنی صدای مردم را ندارند،تصريح کرد: اين ها بعضا با اشکال به صورت غیر واقعی و گاه به عنوان مخالف اظهارنظر می کنند ولی با مراجعه به شورای شهر تاکنون حتی یک تذکر و یک سوال قانونی به شهردار ندادند و من با روند قانونی پیگیری مطالبات مردم،مورد بی مهری قرار می گیرم.

اين عضو شورا از کلیه خبرنگاران و شهروندان خواست علی رغم اینکه خودش از منتقدان شهردار است،صحت و سقم اظهارات بهروش را از شهردار،رييس شورای شهر و سایر اعضا،فرماندار، بازرسی،حراست شهرداری و استانداری و وزارت کشور و دادگاه های صالحه و فرهاد یعقوبی-کارپرداز شورای شهر- استعلام کنند که در صورت صحت اظهارات بهروش حاضر است از شورای شهر استعفا دهد و مجازات شود.

وي هم چنين از کلیه شهروندان درخواست کرد به سایت شورای شهر و سایت شخصی خودش مراجعه کرده، از مفاد تذکر و سوالات او و پاسخ شهردار مطلع شوند تا متوجه شوند که علت ناراحتی و نسبت های ناروای همکارانش چیست؟

آقاميري در پایان توضيحش آورده: از تمام نشریات و جراید و سایت های مجازی دانشگاه ها به ویژه رسانه ملی صدا و سیما، کلیه اعضای محترم شورای شهر به ویژه موافقین جان بر کف شهردار با شهردار محترم را جهت تنویر افکار عمومی دعوت به مناظره زنده می کنم.

شایان ذکر است که برخی بندهای این جوابیه به دلیل ارتباط نداشتن با اصل موضوع حذف شده است.