سه شنبه 27 دی 1390-12:59

صابري:خط قرمز ما جريان دوم خرداد است

مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان گفت:جریان انحرافی به کاندیداهای خودشان گفته اند به ما ناسزا بگویید و علیه ما صحبت کنید/ نباید نظر خود را به دیگران تحمیل کنیم/در رسیدگی به اوضاع کاندیداها،جریان فتنه را فراموش نکنیم/حقوق مادام العمر لکه ننگ است/جريان دوم خرداد با باطن روشن و چراغ خاموش حرکت می کند و جریان انحراف هم به این جریان اضافه شده/جریان انحرافی حدود پنج ماه است که شکل کار را تغییر داده و با جریان فتنه هم پیمان شده است.


مازندنومه،کلثوم فلاحي: نشست جبهه متحد اصولگرایان پيش از ظهر سه شنبه در باشگاه برق ساري برگزار شد.

مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران در اين نشست گفت: جریان انحرافی به کاندیداهای خودشان گفته اند که به ما ناسزا بگویید و علیه ما صحبت کنید.

علی صابری اظهار داشت:وظیفه اصلی جبهه متحد اصولگرایان برآورد کاندیداها است.

 وی گفت: در این زمینه اصولگرایی،مقبولیت و رای آوری مورد نظر است که در همه باید لحاظ شود.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران ادامه داد: نباید نظر خود را به دیگران تحمیل کنیم چراکه مردم باید رای دهند.

 وی با اشاره به اینکه پذیرش زیردستان از اصول مدیریت است، تصریح کرد: حتی اگر نظر ما چیز دیگری است باید عموم را مدنظر قرار دهیم.

 صابری با بیان اینکه در رسیدگی به اوضاع کاندیداها ، جریان فتنه را فراموش نکنیم ، یادآور شد: مواضع این افراد در جریان فتنه و اظهارنظرهای مختلف در مسائل مملکتی نباید به فراموشی سپرده شود و باید بدانیم که حقوق مادام العمر یکی از لکه های ننگ است.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما مانند سابق جریان دوم خرداد است ، اضافه کرد:آنها با باطن روشن و چراغ خاموش حرکت می کنند و جریان انحراف هم به این جریان اضافه شده است.

 صابری با بیان اینکه جریان دوم خرداد شناخته شده است ، اما انحرافی ها را چگونه شناسایی خواهیم کرد،افزود: جریان انحرافی حدود پنج ماه است که بنا به اظهار نظر وزیر اطلاعات شکل کار را تغییر داده و با جریان فتنه هم پیمان شده است.

 وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی از جریان دوم خرداد پشتیبانی مالی می کند، گفت:جریان انحرافی به کاندیداهای خودشان گفته اند که به ما ناسزا بگویید و علیه جریان صحبت کنید.

 صابری با بیان اینکه در چند ماه اخیر جریان انحرافی حداقل 10 نشست برگزار کرده ، ادامه داد: باید بدانیم چه کسی از استان در این جلسات حضور یافته است.

 وی با اشاره به اینکه توزیع پول و امکانات از ویژگی های جریان انحرافی است ، بیان داشت:هر فردی که به انحراف ناسزا می گوید خودش عین انحراف است.

 این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه انحرافی ها از ما ظاهری حزب اللهی تر دارند، تصریح کرد:آن ها از ما داغ تر بوده و به لیدر جریان انحرافی هم بیشتر ناسزا می گویند.

وی با اشاره به اینکه لیدر جریان انحرافی این دستور را به آنها داده، یادآور شد: وظیفه ما بسیار سنگین و زمان خیلی کوتاه است.

 صابری با بیان اینکه نرسیدن به افراد مشترک نباید زمینه ساز اختلاف شود، خاطرنشان کرد: باید همدیگر با با بحث و گفت و گو بپذیریم.

 وی با اشاره به اینکه چهره های جبهه متحد در دوره گذشته به هم نزدیک تر بودند، ادامه داد: به دلیل اینکه این چهره ها از دو یا سه ضلع تشکیل شده بودند و این بار اضلاع گسترده تر است و طبیعی است که نزدیکی قبلی وجود ندارد، اما اگر محور اصلی را مدنظر قرار داده و مسائل منطقه ای را کنار بگذاریم همه با هم نزدیک خواهیم بود و دیدیدم که در 9 دی هیچ فرقی با یکدیگر نداشتیم.

 صابری با بیان اینکه همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان روز جمعه با حضور حداد عادل در سالن هلال احمر برگزار می شود، گفت: همه اصولگرایان باید به این همایش دعوت شوند.

* تابلوی اصولگرایی را به دست هر کسی نمی دهیم

محمد اسماعيل امام زاده گفت: از میان بیش از چهار هزار کاندیدای انتخابات مجلس نهم ، 33 درصد مربوط به دو جریان اصلاح طلب و انحرافی است که بسیاری از این افراد را نمی شناسیم.

 مديرکل کتابخانه هاي استان مازندران که در ساعت اداري در اين نشست انتخاباتي شرکت کرده بود، اظهار داشت:جبهه متحد فعالیت های خود را دیر آغاز کرد.

 وی با بیان اینکه در مازندران این فعالیت ها به دلیل الهام گیری مردم از بسترهای دیانت همواره در خور تحسین بود، ادامه داد:در شرایطی که جریان های مخالف اعم از جریان اصلاحات و انحرافی روی تک تک کاندیداها کار می کنند و این مراحل را ماه ها قبل پشت سر گذاشته و اکنون به تفاهم دست پیدا کرده اند ، فعالیت جبهه متحد اصولگرایان بسیار دیر شکل گرفته و این موضوع به دلیل سعه صدر جبهه بوده است.

 این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تفاوتی که موجب تعارض در انتخاب کاندیداها بین جبهه متحد و جبهه پایداری شود را به نفع مجلس آینده نمی دانیم ، تصریح کرد:ارائه لیست مستقل موجب انشقاق آرا شده و از این مجال افرادی که قصد سازمان دهی گسترده با مافیای قدرت و ثروت دارند فرصت یابی کرده و فرصت در اختیار آنها قرار می گیرد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران یادآور شد: بهره گیری از مهره های سفید از استراتژی های جریان انحرافی و اصلاح طلب است.

 امام زاده ، خاطرنشان کرد: جریان اصلاح طلب برای اینکه تصور یک صدایی را برای مردم ایحاد کند ، اعلام کرد که اگرچه انتخابات را تحریم نمی کند، لیست هم ارائه نمی دهد.

 وی اظهار داشت:تفکر درونی آنها این است که لکه ی خاکستری فتنه از 16 میلیون به 20 میلیون نفر رسیده که تفکر گمراه شده ای است که با پذیرش این مفروض شیطانی ، بدترین اهانت را به مردم می کنیم و اگر این گونه باشد جامعه شناسی سیاسی آقایان نیازمند بازنگری است.

 عضو هیات پنج نفره جبهه متحد اصولگرایان گفت: برای اینکه مشارکت در انتخابات صورت نگیرد، این جبهه اعلام کرده لیست ارائه نمی کند.

 امام زاده با اشاره به 769 کاندیدای اصلاح طلب و 700 کاندیدا از جریان انحرافی که مرحله نخست را پشت سر گذاشته اند، خاطرنشان کرد: از میان بیش از چهار هزار کاندیدای انتخابات مجلس نهم ، 33 درصد مربوط به این دو جریان است که بسیاری از این افراد را نمی شناسیم.

 وی با بیان اینکه نیازمند هوشیاری دقیق و تعریف معیارهای اصولگرایی بر مبنای منشورهای جامعتین هستیم ، بیان داشت:معمولا در اینجاست که دچار لغزش شده و مصادیق را بد انتخاب می کنیم.

 امام زاده با بيان اين که در هر دوره از فردای روز انتخابات باید برای انتخابات بعدی فعالیت کنیم ، گفت:وضعیتی که اکنون برخورداریم عقب مانده است و نیازمند تلاش بیشتر هستیم.

 وی اظهار داشت: هدف ما کمک به مردن برای معرفی کاندیداهایی در تراز مجلس است و باید در این زمینه سطح و سقف را لحاظ کنیم.

 امام زاده با بیان اینکه در مراکزی که کاندیداهای ما خوب هستند ، خود را به سقف نزدیک می کنیم ، تصریح کرد: اگر در حوزه ای کاندیدای مناسب نداشتیم سکوت می کنیم و حاضر نیستیم تابلوی اصولگرایی را دست هر کسی بدهیم که فاقد معیارهای اصولگرایی است.