سه شنبه 4 بهمن 1390-0:36

ابراهيمي:با هیچ نامزدي عقد اخوت نبسته ایم

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت:ضد انقلاب،ناکارآمدی جمهوری اسلامی را در بوق و کرنا می کند/دین و دموکراسی مکمل همدیگرند/هر فرد،جریان سیاسی و رسانه اي که برای نداشتن مشارکت حداکثری تلاش کند،با خط دشمن همراهی کرده است/دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات است/بازرس فرمایشی نمی خواهیم.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:هادی ابراهیمی روز دوشنبه در گردهمایی توجیهی و آموزشی هیات های بازرسی انتخابات مازندران اظهار داشت:وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر نظام ها ، مولفه مردم سالاری دینی است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد:بازخوانی تجارت گران سنگ جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی با اشاره به اینکه همه ما برای کارآمدی و پویایی جمهوری اسلامی در این مقطع باید متوسل به این اصل شویم ، بیان داشت:در شرایطی که ضد انقلاب ، ناکارآمدی جمهوری اسلامی را در بوق و کرنا می کند ما بايد صدها ادعای نظام در عرصه های مختلف مردم سالاری و مشارکت های مردمی را عنوان کنیم.

 ابراهیمی با بیان اینکه دین به عنوان عاملی تاثیرگذار در جمهوری اسلامی بستری تشکیل می دهد که رای مردم در آن تاثیرگذار است ، ادامه داد:دین و دموکراسی مکمل همدیگر هستند و انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باید شرایط لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای ایدئولوژی فراملی است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما به صورت انقلاب های بازتاب دار معرفی شده است.

وی یادآور شد: انقلاب ما محتوایی است و مردم سالاری دینی هم یکی از شاخصه های اصلی این انقلاب است که به عنوان دستاورد سیاسی باید از آن صیانت کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:امروز هر بلندگو، فرد ، جریان سیاسی و رسانه که برای نداشتن مشارکت حداکثری تلاش کند ، با خط دشمن همراهی کرده است.

وی با اشاره به پرهیز از ورود به امنیتی کردن انتخابات، ادامه داد:امروز دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات است و می خواهد چالش امنیتی ایجاد کند.

 ابراهیمی بیان داشت:مراقبت از آرای مردم با هدف صیانت از حسن اجرای جریان انتخابات، وظیفه بازرسان است.

وی با بیان اینکه بازرس فرمایشی نمی خواهیم ، تصریح کرد:بازرس باید تاثیرگذار باشد.

 معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه با هیچ یک از نامزدها عقد اخوت نبسته ایم، افزود:در کنار همه بداخلاقی هایی که به دولت می شود،دولت سکوت کرده تا ساحت انتخابات مخدوش نشود.

 وی گفت: تا زمان انتخابات می شود برخی تصور می کنند باید افشاگری کنند اما باید بدانند از این طریق نمی توانند افکار عمومی را جلب کنند.

 ابراهیمی یادآور شد: کاندیداهایی که به کانون های ثروت و قدرت وصل شوند نماينده مردم نخواهند شد.