سه شنبه 4 بهمن 1390-19:9

تجديدنظر کنيم

سياوش اسلامي سوادکوهي از سیدهادی حسینی مي گويد:آنهایی که حضورش را در رقابت های انتخاباتی برنتابیدند و شتابزده ،شانیت و اعتمادش را نشانه رفتند،ازخویش بپرسند،او که در پاسداری از ارزش های انقلاب ،پیشتازبوده و سی سال درحساس ترین مناصب سیاسی مسئولیت داشته،امروز چرا بايد به صلاحیت او خدشه وارد شود؟آيا خدمات سيدهادي از همين آقايان هيئت نظارت کم تر بوده است؟


مازندنومه:پس از اعلام اسامی واجدان شرایط انتخابات آتي مجلس شورای اسلامی از سوي هيئت نظارت استاني،نام تعدادي از چهره هاي مطرح و تاثيرگذار رقابت ها از گردونه رقابت ها خارج شد،تناني مثل هادي حسيني،ابراهيم زاده،حسين نياز آذري،نيکنام،فياضي و....مطلب زير را يکي از فعالان فرهنگي و سياسي استان نوشته و اشاره اي است به برخي ويژگي ها و خصوصيات سيد هادي حسيني که از حوزه انتخابيه قائم شهر،سوادکوه،جويبار و کياکلا رد صلاحيت شده است.

***

برای نگارنده که به بزرگی ها و فضیلت های انسانی و اخلاقی هادي حسيني آشناست و برای همه ی کسانی که او را مي شناسند،خبر حذفش شوک آور بود که چگونه این یار وفادار انقلاب به دلیل سیاست زدگی و گروه گرایی حاکم بر مناسبات سیاسی ،شانیت و خلوصش مورد غفلت و ناسپاسی قرارگرفته است؟!

بدون تردید سیدهادی،برای مردم حوزه ی انتخابیه و نیروهای انقلابی،سرمایه ای معنوی و فرزندی شایسته به شمار مي رود.

آنهایی که حضورش را در رقابت های انتخاباتی برنتابیدند و شتابزده ،شانیت و اعتمادش را نشانه رفتند،ازخویش بپرسند،او که در پاسداری از ارزش های انقلاب ،پیشتازبوده و سی سال درحساس ترین مناصب سیاسی مسئولیت داشته،امروز چرا بايد به صلاحیت او خدشه وارد شود؟آيا خدمات سيدهادي از همين آقايان هيئت نظارت کم تر بوده است؟

او باید در وفاداری و ولایت پذیریش چه کار می کرد تا وفای خویش را نسبت به نظام تثبیت می کرد؟ البته حسيني هیچ وقت فداکاریش را برای این روزها نمی خواست.

او جانباز سرافراز این نظام نشد تا بلکه درچنین روزی تایید صلاحیت شود! او آن قدرها ترکش در بدن دارد که همين ترکش ها شهادت مي دهند قضاوت درباره هادي حسيني نادرست و شتاب زده بوده است.

آري، شواهد ترکشی است،که شايد امروز برای کسانی که صلاحیت شان و معیار و سنجش شان از نوع دیگراست، کارا نباشد!

• سلوک فردی و اجتماعی سيد،نیزپاکدستی و امانت داریش به گونه ای بوده که حتی مخالفان سیاسی او به این گوهر گران بهای وجودیش معترفند.

همه می گویند او در طول سنوات خدمتی خویش که توام بامسئولیت های خطیری بوده،امانتداری بس امین و مردمداری رئوف و آکنده از مهر و عطوفت انسانی بوده و این کم سرمایه ای نیست.

تربیت عمیق دینی او درعرصه ی سیاست و اجتماع و عمل سیاسی اش همواره بامهربانی و انسانیت عجین بوده است.

سلوک سیاسی و رواداری ومردمداری او پاسخی مناسب ازاهداف و آرمان های انقلاب ونظام ما در رضایت و اعتقادات و خواسته ها ی مردم بوده است.

باور دارم که شانیت و شعور بالای او فراتر از توانايي قلم نگارنده است،اما نمی توانم نسبت به کدورتی که برجامعه ی سوادکوه قائم شهر و جویبار و کیاکلا از ندیدن وارستگی های این سلاله پاک حضرت زهرا (س)حاکم شد،بی تفاوت باشم!

سيدهادي حسيني مورد وثوق و فرزندی شایسته برای مردم دیارم است،باید قدرش را دانست وجامعه را از خدمات او محروم نکرد.جادارد در واپسین روزهای مانده به انتخابات با تجدیدنظر در بررسی صلاحیت ها،صالحی چون او را غنیمت بشماریم.