سه شنبه 11 بهمن 1390-13:19

طبرسي:از وفاييان قدرداني مي کنم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:مکان فعلی نمایشگاه کتاب ، فضای مناسبی است چراکه شلوغی داخل شهر را نداشته و مکان پارکینگ خوبی دارد/مخاطبان در نمایشگاه کتاب دسترسی آسانی به کتاب دارند/از خوبی های این مکان این است که برای ارشاد استان بار مالی ندارد و هزینه ای پرداخت نمی شود/هزینه این مکان برای یک هفته 200 میلیون تومان است اما مالک این مکان، لطف کرده و فضا را به صورت رایگان در اختیار ارشاد استان قرار می دهد/در طول هشت سال گذشته غرفه داران شکایتی از این فضا نداشته اند.


مازندنومه: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسب بودن فضای فعلی نمایشگاه کتاب گفت: مرکز استان نیازمند فضای نمایشگاهی چندمنظوره است.

  آیت الله نورالله طبرسی در بازدید از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران،اظهار داشت:یکی از نمایشگاه های خوبی که در سطح کشور برگزار می شود نمایشگاه کتاب است.

 وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب به خودی خود آثار ارزشمندی به همراه دارد،تصریح کرد:نمایشگاه ، کتاب و کتابخوانی را توسعه و ترویج می دهد و مخاطبان در نمایشگاه کتاب دسترسی آسانی به کتاب دارند.

طبرسی با اشاره به اینکه از برگزاری نمایشگاه های فرهنگی به ویژه نمایشگاه کتاب استقبال می کنیم ، بیان داشت:کتاب فکر و اندیشه انسان را تغییر داده و افراد را هدایت می کند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کتاب حلقه ارتباط بین نسل گذشته و حال حاضر است،گفت: در عصر حاضر تالیف و نشر کتاب از سهولت برخوردار است و در گذشته اینگونه نبود.

 خطیب جمعه مردم ساری اظهار داشت:برای نمایشگاه کتاب باید تبلیغات بیشتری انجام شود چراکه مازندران استانی علمی، فرهنگی و دانشگاهی است و کتاب باید جایگاه والاتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مرکز استان نیازمند فضای نمایشگاهی چندمنظوره است،ادامه داد:هشتمین سال است که نمایشگاه کتاب در این فضا برگزار می شود و از خوبی های این مکان این است که برای ارشاد استان بار مالی ندارد و هزینه ای پرداخت نمی شود.

طبرسی ضمن تشکر از موسي وفاييان-مالک فضاي نمايشگاه- یادآور شد: مکان فعلی نمایشگاه کتاب ، فضای مناسبی است چراکه شلوغی داخل شهر را نداشته و مکان پارکینگ خوبی دارد.

وی تصریح کرد: هزینه این مکان برای یک هفته 200 میلیون تومان است اما مالک این مکان، لطف کرده و فضا را به صورت رایگان در اختیار ارشاد استان قرار می دهد.

 طبرسی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در این فضا با مانعی مواجه نبوده و در مسیر جاده بین المللی هم قرار دارد ، گفت:در طول هشت سال گذشته غرفه داران شکایتی از این فضا نداشته اند.