پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:20

ضعف ها باید گفته شود-رسولي

امام جمعه مياندرود گفت:نباید حرف از انحراف یاران امام زد/ در برخی برنامه ها و بیان عملکردها مسئولان دچار افراط و تفریط می شوند/نباید با تخریب اقدامات انجام شده در سال های قبل و یا تخریب افراد خود را ثابت کرد/عده ای لغزیدند و راه را گم کردند اما این دلیل نمی شود که همه را با یک چوب زد/نباید طوری فضا را ترسيم کرد که قلمداد شود نظام هیچ چیزی نداشته است و تنها در سال های اخیر آن را به دست آورده است.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي: امام جمعه میاندرود گفت: نبش قبر برخی مسایل سیاسی به صلاح نظام و مملکت نیست.

سید مجتبی رسولی در جمع فرماندار و مسئولان ادارت و نهادهای میاندرود اظهار داشت:نبش قبر برخی مسایل سیاسی به صلاح نظام و مملکت نیست.

وی با مقایسه موقعیت کشور،قبل و بعد از انقلاب اسلامی ابراز داشت: قطعا در این راه افراد زیادی خون جگر خوردند تا انقلاب و دستاورد عظیم آن حفظ شود.

 رسولی با انتقاد از اظهارنظرهاي برخی مسئولان در خصوص یاران امام و انقلاب تصریح کرد: نباید حرف از انحراف یاران امام زد چرا که این کار تضعیف جایگاه رهبری است.

رسولي با بیان اینکه این افراد منحرف ، یاران امام نبودند، افزود: اینها همان کسانی بودند که در لباس دین و به اسم تدین به بدنه نظام رخنه کردند و در شرایط مقتضی ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: باید این مرز را جدا کرد و نباید به خاطر برخی مسایل سیاسی تمام پل های پشت سر خود را خراب کرد.

 امام جمعه میاندرود گفت: متاسفانه در برخی برنامه ها و بیان عملکردها مسئولان دچار افراط و تفریط می شوند.

وی بیان موقعیت کنونی و اقدامات انجام شده را بهترین راه برای اطلاع رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: نباید با تخریب اقدامات انجام شده در سال های قبل و یا تخریب افراد خود را ثابت کرد.

 رسولی بیان کرد: عده ای لغزیدند و راه را گم کردند اما این دلیل نمی شود که همه را با یک چوب زد زیرا که اینکار تیشه به ریشه خود زدن است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نباید به گونه ای سخن گفت که دشمنان از این فضا بهره برداری کنند تاکید کرد: انقلاب با پشتوانه مردم زنده است و هیچ گاه غریب نمی ماند.

 امام جمعه میاندرود با اشاره به اینکه ضعف ها باید گفته شود افزود: نسل جوان باید بداند که ایران از کجا به کجا رسیده است اما نباید طوری فضا را ترسيم کرد که قلمداد شود نظام هیچ چیزی نداشته است و تنها در سال های اخیر آن را به دست آورده است.

 رسولی تصریح کرد: اگر زبان ها گرم تر شود دیگر به هیچ چیز رحم نخواهند کرد و سراغ شهدای ما نیز خواهند آمد و فرهنگ شهادت را زیر سوال خواهند برد.

حاشيه ها:

- امام جمعه میاندورد با بیان اینکه درعرض کمتر از نه ماه فرمانداری میاندورد به عنوان فرمانداری نمونه در استان انتخاب می شود،گفت:قطعا با محاسبات دقیق اینکار صورت گرفته است که نشان از لیاقت فرماندار و مسئولان میاندرود دارد.

- رسولی در بخشي از اظهارات خود با لبخند گفت:خب يك سال از استقلال مياندرود مي گذرد. مسئولي گفت: شما استقلالي هستين كه گفتين استقلال ؟!

 مسئول ديگري در جواب گفت: در واقع پيروزي استقلال مياندرود منظور حاج آقاست!

مسئول ديگري هم گفت ما طرفدار تيم ملي هستيم نه پيروزي نه استقلال!

امام جمعه مياندرود در پاسخ مزاح حاضران عنوان كرد: منظور ما از استقلال عزت و سربلندي است و اگر شعارها و اصطلاح ها خدايي شود براي شما استقلال و پيروزي مهم نيست.