پنجشنبه 20 بهمن 1390-9:8

مشاهير به محمودآباد مي آيند

داود رشیدی، محمد باقر لاریجانی، پروفسور خالق نژاد و... در محمودآباد؛پنج شنبه شب پنجمين همايش بزرگ تجليل از مشاهير و فرزانگان مازندران در محمودآباد برگزار مي شود/اين همايش مهم‌‌ترين آيين فرهنگی و اجتماعی استان است/از خانواده سرلشگر شهید خلبان خلعتبری تجلیل می شود.


مازندنومه،عباس مهدوي:مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمين همايش بزرگ تجليل از مشاهير و فرزانگان مازندران 20 بهمن‌ماه در محمودآباد خبر داد.

 حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهيمی گفت: پنجمين همايش بزرگ تجليل از مشاهير و فرزانگان استان با هدف توسعه و پيشرفت فرهنگ، علم و عالم‌پروری از ساعت 18 تا 22 در مجتمع آموزشی ـ رفاهی نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

وي تصريح كرد: اين سخن حكيمانه آيت‌الله جوادی آملی كه چهره‌های ماندگار هر استان شناسنامه و هويت آن استان هستند، اهميت تكريم و تجليل از فرزانگان را دو‌چندان می‌كند.

 اين مسئول فرهنگي افزود: اين همايش مهم‌‌ترين آيين فرهنگی و اجتماعی استان بوده و بايد با تمهيدات و جوانب خاص برگزار شود.

خاطرنشان مي کنيم این همایش با حضور شخصیت های کشوری و لشگری و مسئولان ارشد استان برگزار می شود.

 در این همایش از 11 چهره و شخصیت علمی، هنری،‌‌‌ حماسی، ورزشی و دفاع مقدس استان تجلیل می شود.در چهار همایش گذشته هم 85 نخبه و مشاهیر استان تجلیل شدند.

 گفني است قرار است پنج شنبه شب از چهره های بنامی چون داود رشیدی، محمد باقر لاریجانی، پروفسور خالق نژاد و خانواده سرلشگر شهید خلبان خلعتبری تجلیل می شود.