شنبه 29 بهمن 1390-1:2

آب که سربالا بره!

به رغم برخی تبلیغات منفی و سنگ اندازی رسانه ای؛همایش حامیان ورزش همگانی در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد/کاندیدای مورد حمایت یک گروه تندرو و اختلاف افکن در استان،از مدت ها پيش-حتی زمانی که سمتی دولتی داشت-به رفتارهای تبلیغاتی غیر مجاز دست زده است.


مازندنومه:جمعه با حضور هزاران شهروند ساروي،همایش حامیان ورزش همگانی در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

یکی از رسانه های حاشیه ساز و تندروي اصولگرا که از اقوام درجه یک یکی از کاندیداهای حال حاضر ساريست و به هر چیزی چنگ می زند تا نامزد مورد نظرش را به مجلس بفرستد،از چند روز قبل به بهانه سیاسی بودن این همایش به اتخاذ مواضعی دست زده بود.

پس از برگزاری همایش هم نویسنده این سایت که پس از عزل از پست دولتی اش،بر خلاف عشق و علاقه های آتشین سابق، اخیرا" در انتقاد از دولت و جریان انحرافی موضع می گیرد،در ظاهر به دلیل نداشتن مجوز و در باطن به خاطر استقبال شهروندان از این همایش،واکنش شتاب زده ای نشان داده و یک تنه از طرف جمعی ازدانشگاهیان ،طلاب ،بسیجیان ، جامعه ورزشی ، کشاورزان ، معلمان و دیگر اقشار وصنوف شهرستانهای ساری و میاندرود(!) نامه ای خطاب به آیت الله جنتی نوشته است تا به نحوی از قوم و خویش خود دفاع کرده باشد!

یک منبع آگاه در فرمانداری ساری به مازندنومه گفت:فرمانداری تا شروع نشدن زمان تبلیغات،به همایش های تبلیغاتی مجوز نمی دهد و به برگزارکنندگان این همایش نیز گفته شده بود،اگر نامزد خاصی بخواهد به تبلیغات خود بپردازد و سخنرانی کند،اعمال قانون می کنیم.

وي افزود:در این همایش هیچ نامزدی به نفع خود تبلیغات نکرد و حتی نامزد مورد اشاره آن سایت ، در سالن حضور نداشت که تبلیغی به نفع او شود،بنابراین فرمانداری قصوری نداشته و هیچ گونه اقدام غیرقانونی و تخلفی  هم ندیده که با آن برخورد کند.

اما سید مهدی احمدي سخنران این همایش بود که به مازندنومه گفت:هدف از برگزاری این همایش ،ترغیب و تشویق مردم به سمت ورزش و همگانی کردن ورزش بود.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط بین مردم از جمله اهداف ورزش همگانی است ، تصریح کرد:‌ایجاد روحیه نشاط و همگانی کردن ورزش از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

سخنگوی شورای شهر ساری با تاکید بر قداست روز جمعه و بیان اینکه روز جمعه متعلق به امام عصر (عج)است ، ادامه داد:جمعه روزی است که امام زمان در آن ظهور کرده و گفته شده که قیامت هم در روز جمعه برپا می شود و این موضوع یکی از محورهای سخنرانی من در همایش بود.

سید مهدی احمدی با اشاره به اینکه هیات ورزش های همگانی با تاکیدات مقام معظم رهبری بر همگانی کردن ورزش در مازندران هم تشکیل شده ، بیان داشت: ‌ورزش صبحگاهی در پارک ها و قرار دادن وسایل ورزش در پارک ها ، پیاده روی ، کوه روی، دو میدانی و اقداماتی از این دست در سایه ورزش همگانی اتفاق افتاده است.

عضو شورای شهر ساری با بیان کسب مقام های آسیایی توسط ورزشکاران ورزش های همگانی، خاطرنشان کرد:هیات ورزش های همگانی امروز به نقطه ای رسیده که تبدیل به خانواده بزرگی شده و هیات ورزش های همگانی مازندران یکی از فعال ترین و بانشاط ترین هیات ها در سطح کشور است.

وی افزود:من در بخش دیگری از سخنرانی ام گفتم، حضور در انتخابات به 2 دلیل دارای اهمیت است،‌ابتدا به این دلیل که نخستین انتخابات پس از فتنه 88 بوده و حضوز از این جهت اهمیت دارد که به مخالفان داخلی و خارجی دهن کجی کنیم و دلیل دوم اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ، این است که این انتخابات در دوران بیداری اسلامی منطقه انجام می شود.

احمدی با اشاره به اینکه چشم دنیا به انتخابات ما است ، تصریح کرد:حضور در انتخابات جزءتاکیدات رهبری و از آرمان های امام و انقلاب است.

گفتنی است کاندیدای مورد حمایت این گروه تندرو و اختلاف افکن در استان،از مدت ها پيش-حتی زمانی که سمتی دولتی داشت-به رفتارهای تبلیغاتی غیرمجاز دست می زد و بر اساس شنیده های موثق ، ماه ها پیش از استعفا در دفترکارش جلسات انتخاباتی برگزار می کرد.

در تازه ترین مورد آشکار،هواداران این نامزد در روز راهپیمای 22 بهمن،میان مردمی که برای تجدید میثاق با آرمان هاي امام و انقلاب آمده بودند،کارت تبلیغاتی پخش کردند که حتی اعتراض مسئول امور انتخابات اصولگرایان مازندران را نیز در پی داشت و صابری اعلام کرد:" تخلفات انتخاباتي،دون شان نامزد اصولگراست."