جمعه 5 اسفند 1390-21:6

رابطه جای ضابطه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی که به تازگی به جرگه ی علوم و تحقیقات پیوسته، از استادان و کارکنانی در حد و اندازه های واحد علوم و تحقیقات برخوردار نیست/به گفته دانشجویان برخی کارکنان این دانشگاه در برخورد با دانشجویان مسایل اخلاقی و ادبی را رعایت نمی کنند.


مازندنومه،خبر ارسالی کاربران:جمعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامي واحد آیت الله آملی در خبری که برای ما ارسال کردند، از برخی مشکلات این واحد دانشگاهی سخن گفتند.

در این گزارش آمده:دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی که به تازگی به جرگه ی علوم و تحقیقات پیوسته، از استادان و کارکنانی در حد و اندازه های واحد علوم و تحقیقات برخوردار نیست.

بر اساس این گزارش،برخی کارکنان این دانشگاه در برخورد با دانشجویان مسایل اخلاقی و ادبی را رعایت نمی کنند و رفتاری دور از شان دارند و این رفتارها بر خلاف توصیه های ریاست این واحد دانشگاهی است که بارها بر اخلاق مداری و جلب رضایت دانشجویان تاکید کرده است.

در ادامه این مطلب،دانشجویان با بیان این ادعا که ضابطه مندی در موارد بسیاری جایش را به رابطه داده است،تاکید کردند:نکته سئوال برانگیزی که برای دانشجویان این واحد پیش آمده پیوستن دانشگاه به واحد علوم و تحقیقات است که با توجه به مشکلات جدی در بخش های برنامه ریزی و ساختاری،این کار درست به نظر نمی رسد.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی در سال 1378 با پشتیبانی فرزندان حضرت آیت ا... میرزا هاشم آملی و به دست دکتر جاسبی افتتاح شد و با سه رشته تحصیلی در سال 1379 آغاز به فعالیت کرد.

 هم اکنون این دانشگاه با 120 عضو هیأت علمی تمام وقت، 38 بورسیه دکتری، بالغ بر 20000 متر مربع فضای آموزشی و پژوهشی، 70 آزمایشگاه در زمینی به مساحت 72 هکتار،مشغول آموزش به 5000 دانشجو در 51 رشته تحصیلی است.