چهارشنبه 10 اسفند 1390-8:29

كمترين تخلف انتخاباتي را داشتیم-یوسف نژاد

مشاور آب منطقه ای تهران گفت:حضور در جمع نمايندگان دنيا كار هر كسي نيست-يوسف نژاد تنها به ساري و مازندران تعلق ندارد-يوسف نژاد همواره در مجلس در حال دويدن بوده است/نماینده مردم ساری گفت:بسياري از بزرگان و معتمدان شهر با بزرگواري و آقا منشانه در ستاد ما حضور يافتند-نماینده بايد صداي مردم باشد.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي: حميدرضا آزادي شامگاه سه شنبه در ستاد انتخاباتي علی اصغر يوسف نژاد اظهار داشت: در برهه ي حساسي از نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار داريم كه بايد با حضور حداكثري در پاي صندوق هاي راي نظام و انقلاب را بيمه كنيم. 

مشاور آب منطقه اي تهران ابراز داشت: بايد با راي مطلق و محكم دكتر يوسف نژاد را به مجلس بفرستيد چرا كه پشتوانه راي شما طنين صداي او را در مجلس رساتر و موثرتر خواهد ساخت.

 وي با بيان اينكه از تهران تا ساري را فقط به اين نيت آمده ام تا بگويم يوسف نژاد تنها تعلق به ساري و مازندران ندارد ، افزود:بسياري از دلسوزان نظام و انقلاب در گوشه و كنار اين كشور منتظرند تا ببينند يوسف نژاد با چه رايي از مردم ساري به مجلس خواهد رفت.

 آزادي گفت: بنده ساروي نيستم ، بلكه به عنوان يك سوادكوهي شهادت مي دهم يوسف نژاد همواره در مجلس در حال دويدن بوده است و لحظه اي از احقاق حق مردم و مطالبه حقوق ملت دريغ نكرده است.

وي با بيان اينكه ساري و مياندرود بايد از وي قدر شناسي و حق شناسي كنند تصريح كرد:بنده در بين جمعيت دوستاني را مشاهده مي كنم كه از شهرهاي ديگر به دليل تعلق خاطر به دكتر يوسف نژاد اينجا حاضر هستند و اين نشان دهنده اين است كه وي به همه شهرهاي استان تعلق دارد.

آزادي با تاكيد بر اينكه مردم استان مازندران آرزو مي كردند كه انتخابات استاني بود تا مي توانستند به دكتر يوسف نژاد راي دهند افزود:اميدواريم كه جمعه با راي قاطع خود وي را روانه بهارستان كنيد.

 وي با بيان اينكه حضور در جمع نمايندگان پارلمان دنيا كار هر كسي نيست تصريح كرد:جايگاه بين المجالس كرسي بزرگي است كه تنها از آن كسي است كه ملت خود و مشكلات ملت و كشور را بشناسد و اين امر جز با كوشش و تلاش و تحقيق ميسر نخواهد شد.

 آزادي از مردم ساري و مياندرود خواست تا هر كدام به تنهايي ستاد تبليغي دكتر يوسف نژاد باشند تا با راي حداكثري و قاطعانه راهي مجلس شود.

*ستاد بنده كمترين تخلف انتخاباتي را داشته است

 علي اصغر يوسف نژاد در جمع مردم ساري در ستاد انتخاباتي خود اظهار داشت:از شكوه حضور و همت والاي مردم براي تحقق يك امر خير تشكر مي كنم و قطعا دست خداوند نيز با جماعت خواهد بود.

نماینده مردم ساري و مياندرود در مجلس گفت:رعايت اصول اخلاقي و حريم انساني و همچنين حفظ و حراست از اخلاق اسلامي در همه زمينه ها و در همه زمان ها مد نظر بوده است و كمترين انحراف از اين محور نداشته ايم.

وي ادامه داد: طبق گزارش هاي ارسالي از مديران و فرمانداري ساري از معدود ستادهايي بوده ايم كه كمترين تخلف انتخاباتي را داشته ايم و اين نتيجه همان اخلاق مداري در همه ابعاد انساني و اجتماعي است.

يوسف نژاد با بيان اينكه بسياري از بزرگان و معتمدان شهر با بزرگواري و آقا منشانه در اين ستاد حضور يافتند افزود:اين رفتار مردم بيانگر اوج شعور و فرهنگ آنها براي تحقق مردم سالاري ديني است.

وي تصريح كرد: از ابتدا در تمام فعاليت هاي اجتماعي مشي فكري بنده حفظ اصالت ديني و بعد خط و مشي و بعد سياسي بوده است.

 سخنگوي كميسيون صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: نماینده بايد صداي مردم باشد و اين تنها در صورتي محقق خواهد شد كه از وابستگي به قدرت و ثروت مصون بماند.

 يوسف نژاد وكيل مردم بودن را انجام يك معامله با خدا دانست و تاكيد كرد: نمايندگي تنها فرصتي است كه بايد از آن در جهت مرتفع ساختن مشكل مردم بهره برد و بايد اين فرصت و مجال را غنيمت شمرد.

 يوسف نژاد از مردم خواست تا در هنگام حكم، به عدل و انصاف راي دهند و مصلحت هاي فرعي و جزئي كه انسان را از انتخاب واقع بينانه دور مي سازد اجتناب ورزند.

 وي با بيان اينكه بايد قابليت ها و ظرفيت هاي افراد با هم مقايسه شود افزود:لازم است تا مردم براي انتخاب درست با دقت و آگاهي به پاي صندوق هاي راي بيايند.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس با اشاره به اينكه بايد تمام كارهاي ما در راستاي جلب رضايت خداوند باشد افزود:نبايد دين و فرهنگ خود را به خاطر شخص ديگري به خطر انداخت بلكه بايد با انصاف با مسايل برخورد كرد.

يوسف نژاد قوانين موازي ، تقسير به راي ها و قوانين ناكار آمد را از مهم ترين علل ناكارآمدي سيتم اداري و دستگاه هاي اجرايي كشور عنوان كرد و گفت: مجلس نهم بايد با برنامه ريزي صحيح در راستاي بهبود اوضاع كشور تلاش كند.

 وي با بيان اينكه نماينده نبايد در مجلس مصلحت انديشي شخصي كند افزود: بايد در جايي كه حقوق مردم و منفعت آنها تامين نمي شود، محكم ايستاد و نه گفت.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس با اشاره به اينكه همواره در غبارآلودگي و در دعواهاي بين مجلس و دولت حق مردم تضييع مي شود افزود:در اين گونه فضاها نوعا مردم متضرر مي شوند و نيازهاي جامعه نيز مطرح نمي شود.