چهارشنبه 10 اسفند 1390-19:47

با کدام مجوز شرعي آقاي مدير؟!

انتقاد شدید استاندار از مدیرکل متخلف؛به من خبر دادند که یکی از مدیران استان جلوی ستادها سخنرانی می کند/این فرد بر اساس چه مجوز شرعی با ماشین بیت المال کارهای انتخاباتی انجام می دهد،اگر این گونه نیست،اثبات کن!/چه کسی به شما اجازه داده با بنزین لیتری 700 تومان به دنبال علایق شخصی خودت باشی؟


مازندنومه:علی اکبر طاهایی در جلسه شورای اشتغال استان که امروز در استانداری برگزار شد،بدون ذکر نام،به شدت از فعالیت های انتخاباتی محمداسماعیل امامزاده-مدیرکل کتابخانه های استان-انتقاد کرد.

وی ضمن تاکید براین نکته که مدیران نباید رسما" وارد تبلیغات انتخاباتی شوند،با گلایه گفت:به من خبر دادند که یکی از مدیران استان جلوی ستادها سخنرانی می کند.

طاهایی افزود:از جمله این فرد دیشب جلوی ستاد دو نامزد سخنرانی کرد که یکی همین الان نماینده مجلس است و دیگری رییس مرکزی بوده که الان استعفا داده است.

به گزارش مازندنومه،منظور استاندار، از سخنرانی شب گذشته امامزاده در ستاد ادیانی و نعمت زاده-کاندیداهای جبهه متحد در قائم شهر- بود.

طاهایی در ادامه انتقادهایش،صدا را بلندتر کرد و گفت:این فرد بر اساس چه مجوز شرعی با ماشین بیت المال کارهای انتخاباتی انجام می دهد،اگر این گونه نیست،اثبات کن!

وی تصریح کرد:چه کسی به شما اجازه داده با بنزین لیتری 700 تومان به دنبال علایق شخصی خودت باشی و تبلیغات انتخاباتی انجام دهی؟!

بر اساس این گزارش در این لحظه چهره استاندار از شدن ناراحتی به سرخی گراییده بود و حاضران نیز درگوشی و با پچ پچ به نام امامزاده اشاره می کردند.

گفتنی است محمداسماعیل امامزاده پیش تر در ساعت اداری هم در نشست انتخاباتی جبهه متحد حاضر شده بود که ما همان موقع،در این پایگاه خبری موضوع را اطلاع دادیم،اما اقدام خاصی صورت نگرفت.