شنبه 13 اسفند 1390-18:57

تجمع در فریدونکنار/اولین اعتراض انتخاباتی کلیدخورد

عصر شنبه حدود 3 هزار نفر از معترضان نتیجه انتخابات در فریدون کنار در ستاد مرکزی ولی الله نانواکناری تجمع کردند/ به گفته برخی معترضان،در بابلسر طرفداران " نجف نژاد" می توانستند در دو یا چند حوزه رای بدهند!/نانوا کناری با حضور در میان معترضان ، آن ها را متفرق کرد.


مازندنومه،عظیم غلامی:شهروندان فریدونکناری در اعتراض به رای نیاوردن نامزدشان-ولی الله نانوا کناری-نزدیک به دو ساعت خیابان اصلی شهر را بستند.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،از ساعت 14 تا 16 شنبه تعداد زیادی ازطرفداران نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار که احتمال تخلف در چند صندوق منطقه بابلسر را برای خود محرز می دانستند ضمن اجتماع وشعار ، از ناظران شورای نگهبان خواستند بدونه هر گونه گرایش سیاسی و یا قوم گرائی،به تخلف نامزد رقیب رسیدگی کنند.

بر اساس این گزارش، این معترضان حدودا سه هزار نفر بودند که در مقابل ستاد مرکزی "ولی الله نانواکناری" -که درمرکز شهر بود -تجمع کرده و از ناظران و مسئولان انتخاباتی به ویژه نیروهای شورای نگهبان حوزه بابلسر و فریدونکنار خواستند از آرای شان صیانت کنند.

به گفته برخی معترضان،در بابلسر طرفداران " نجف نژاد" توانستند در دو یا چند حوزه رای بدهند!خرید و فروش و جابه جایی آرا نیز اتهام دیگر معترضان امروز به نماینده کنونی مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ما پس از تجمع امروز، بلافاصله "نانواکناری" در میان تجمع کنندگان حاضر شد و گفت: از آن جائی که مسئولان قول مساعد برای رسیدگی به اعتراض شما دادند،بهتر است متفرق شوید.

یادآور می شود نجف نژاد - نامزد پرحاشیه بهارستان-تنها با اختلاف 1183 رای از رقیبش نانواکناری مجوز ورود به خانه ملت گرفت.