يکشنبه 14 اسفند 1390-21:6

نانوا شکایت کرد

ولی الله نانوا کناری گفت:نمایندگانم در روز و شب برگزاري انتخابات، تخلفات متعددی از سوي نامزد رقیب در اين حوزه مشاهده کردند كه خلاف قانون بوده و اعتراض خودم را بدین وسیله نسبت به موضوع های متعدد تسليم مسئولان برگزاري انتخابات کرده ام/ در هر صورت تابع قانون بوده و خواهم بود و به مردم منطقه توصیه می کنم تا صدور نتیجه بردبار وصبور باشند.


مازندنومه،عظیم غلامی:"ولی الله نانواکناری" -نامزد حوزه انتخابيه بابلسر و فریدونکنار- بعد اعلام نتیجه انتخابات در این حوزه، اعتراض خود را به فرمانداری بابلسر ارسال کرد.

 وی طی نامه ارسالی به هیات اجرائی حوزه انتخابیه اش که رونوشت آن به ما ارسال شد ، خاطرنشان كرد:‌ نمایندگانش در روز و شب برگزاري انتخابات، تخلفات متعددی از سوي نامزد رقیبش در اين حوزه مشاهده کردند كه خلاف قانون بوده و اعتراض خودم را بدین وسیله نسبت به موضوع های متعدد تسليم مسئولان برگزاري انتخابات کرده ام.

 نانواکناری با اشاره به اينكه در قانون راهكارهايي تعبيه شده تا حقي از هيچ نامزدي ضایع نگردد، تصریح کرد: بنده اعتراض كتبي خود را نسبت به بروز تخلفاتي كه توسط بسياري از مردم بابلسر و فریدون کنار رويت شده اعلام داشته ام و برای آن سند و مدرک در دست دارم که به فرمانداري بابلسر، هیات نظارت و شورای نگهبان ارائه خواهم كرد و منتظر پاسخ مسئولين ذيربط در اين رابطه خواهیم ماند.

وی در پايان تاكيد كرد: در هر صورت تابع قانون بوده و خواهم بود و به مردم منطقه توصیه می کنم تا صدور نتیجه بردبار وصبور باشند.

خاطرنشان می کنیم مقداد نجف نژاد-رقیب اصلی "نانواکناری"-با اختلاف 1183 رای توانست راهی "بهارستان" شود و شهروندان فریدون کناری هم به جهت تخلفات آشکار در تعدادی از حوزه های بابلسر به سلامت نتایج اطمینان ندارند و روز  شنبه حدود 3هزار نفر به مدت 2ساعت خیابان اصلی شهر را باتجمع شان بستند که با حضور نانواکناری که گفته بود: من در مراجع قانونی ، پیگیرخواهم بود... متفرق شدند.