پنجشنبه 18 اسفند 1390-22:57

احمدی:منتظر خرداد نمی شوم/کارم را شروع کرده ام

امام جمعه کلاردشت:منتخب مجلس نهم اعتبار بلوکه شده سیل کلاردشت را دراستانداری،به منطقه بازگرداند/قاسم احمدی لاشکی:مسئولی که تلفنش راشب هاخاموش می کند ازمردم نیست/درسفر زیارتی به مشهد،از امام رضا خواهم خواست مرا درخدمت گزاری به شما مردم یاری کند


مازندنومه،ارسلان رسولی،کلاردشت:حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی درپیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی، ازمنتخب مجلس نهم خواست اعتباربلوکه شده سیل کلاردشت را دراستانداری به منطقه بازگرداند.

امام جمعه کلاردشت ازنماینده منتخب مردم خواست در جهت حل مشکلات اساسی مردم گام بردارد و قدر دان این حماسه عظیم و مردم باشد.

وی در ادامه این اطلاعیه آورده است: مردم کلاردشت با توجه به خرابی های سیل و به هم ریختگی شهر و مشکلات عدیده و محرومیت پنهان شده در سرسبزی منطقه،بیشترین شور و شعور انتخاباتی را از خودشان نشان دادند، بنابراین منتخب مردم و دیگر مسئولان باید اعتماد این مردم فهیم را ابزار خدمت خود قرار دهند و اعتبار سیل کلاردشت را که دراستانداری بلوکه شده است،برای ساخت خرابه های کلاردشت هزینه کنند،تا این شهرتوریستی را باردیگر برای پذیرایی ازمسافران خارجی و داخلی مهیا کنند.

*وظیفه نمایندگی را ازهم اکنون آغازکرده ام 

منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس نهم درجمع مردم کلاردشت با بیان این که انتخابات هرچه بود تمام شد و حال زمان کارفرا رسیده است،گفت: با همدلی وهمیاری شما مردم، ائمه جمعه شهرهای نوشهر، کجور، چالوس، مرزن آباد وکلاردشت باید بتوانم کارهای باقی مانده ازگذشته را همچون پروژه های اجرانشده سفرهای ریاست محترم جمهورکه همه وزرا آن را امضا کرده اند پیگیری و با کمک هم به ثمر برسانیم.

قاسم احمدی گفت:درسفر زیارتی به مشهد،از امام رضا خواهم خواست مرا درخدمت گزاری به شما مردم یاری کند.

نماینده منتخب چالوس ونوشهر در واکنش به مسئولان کم کارگفت: مسئولی که شب ها تلفن خود را برای پاسخگویی مردم ببندد، مدیر و مسئول نیست و باید ازمردم جداشود.

 وی با اشاره به این که من منتظر خرداد نمی شوم تا مجلس نهم رسماً کارش راشروع کند،افزود:کارم را ازهم اکنون شروع کرده ام.

وی با قدردانی دوباره ازحضور گسترده مردم گفت: من دست همه مردمی را که پای صندوق های رأی حضورپیدا کرده اند-چه آن هایی که به من رأی داده اند وکسانی که منتخب دیگری داشته اند-می بوسم.