جمعه 19 اسفند 1390-19:44

کریمی:در دقیقه 90 غافلگیر شدم

حمله تند نماینده بابل به منتقدان:غضب در چهره آنها موج می زد، تا این خدمتگزار کوچک شهرستان را بر زمین بزنند/با دروغ به مردم خبر دروغ را پمپاژ کردند که کریمی درپرونده سه هزار میلیارد تومانی شریک است/  عده ای با بیان سکوت و حرف نزدن، از زبان معامله با من سخن گفتند/همه حوادث و اتفاقات به ذهن ما تداعی می شد الا رد صلاحیت/اسم کریمی را بر روی کاغذ حذف کرده اند.(ویرایش دوم)


مازندنومه،زینب حبیب پور:نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تا جان در بدن دارم در مقابل زالو صفتان خواهم ایستاد،گفت: دوره قبلی که توفیق حضور در مجلس را یافتم مدیون شما مردم هستم ولی در آن مقطع هم جریاناتی علیه بنده از سوی صاحبان زرو زور شکل گرفته بود و در مقابل ما ایستادند و نمی دانستند قافله را به ما می بازند.

علی کریمی فیروزجایی شامگاه پنج شنبه در جمع حامیانش در مسجد طبری پور بابل بیان کرد: عده ای ناجوانمردانه در لحظه های آخر در انتخابات دوره گذشته یک نامه ای با امضای بنده نوشتند و در تیراژ زیاد با این موضوع که "من علی کریمی فیروزجایی" از انتخابات انصراف می دهم، آنها را در بین مردم توزیع کردند.

وی با بیان این که این صاحبان زر و زور همه راه ها را رفته بودند و می دانستند که به نتیجه نمی رسند،ادامه داد: بارها مشاهده شده که غضب در چهره آنها موج می زد، تا این خدمتگزار کوچک شهرستان را بر زمین بزنند که بر اساس آن یکسری شایعه پراکنی ها و دروغگویی هایی علیه بنده شکل گرفت و مجبورم از خود دفاع کنم.

کریمی ادامه داد: این گروه از افراد با تحریک احساسات و افکار مردم به شعوراین ملت توهین کردند واگر امروز از خود دفاع نکنم تا سال ها هزاران نفری که در گذشته به بنده رای دادند و عده ای نیز در این دوره با توسل به ائمه معصومان نذر کردند در ذهن شان باقی خواهد بود که در انتخاب نماینده خود برای ورود به مجلس اشتباه کرده اند،کمااینکه امروز اعلام می کنم که درست انتخاب کرده اید و تا جان در بدن دارم در مقابل آنها خواهم ایستاد.

*تنها اعلام کردم که حرف هایم را خواهم زد

وی با بیان اینکه در روزهای آخر که برگه های رد صلاحیت صادر شده بود عده ای با بیان سکوت و حرف نزدن، از زبان معامله با من سخن گفتند؛ افزود: تنها اعلام کردم که حرف هایم را خواهم زد که یکی از آنها پرونده واردات دام زنده است ولی آنها خبر دروغ را به مردم پمپاژ کردند که کریمی درپرونده سه هزار میلیارد تومانی شریک است در حالی که من جلوی زیاده خواهی های آنها ایستادم و قسم می خورم یک ریال به فضل الهی در زندگی من نخواهد رفت .

کریمی اظهارداشت: جهت تنویر افکار عمومی و مراکزی که مسئولیت بررسی عملکرد مان را برعهده دارند قسم می خورم که مثقالی در پرونده دستی نداشتم و در موارد مختلف اعم از جریان فتنه سال 88 جزو افرادی بودم که از کیان رهبری دفاع کردم.

وی اضافه کرد: از حق مردم، به خصوص در جریان دانشگاه آزاد که بخشی از آن به دانشگاه آزاد بابل مربوط می شود، دفاع کردم؛در حالی که مافیای قدرت،ثروت و مدرک راه انداخته و از امکانات دنشگاه آزاد در رجه برای تفریح خود و خانواده استفاده کرده و در افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد بابل عنوان کرد که وقف دانشگاه آزاد را خداوند هم نمی تواند باطل کند که به نظر حرف مزخرفی بود.

کریمی یادآورشد: وقتی نظر مقام معظم رهبری را برحرمت وقف دانشگاه آزاد مطلع شدیم،مشخص شد که دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و مربوط به یک فردخاصی نیست،ما نیز ایستادیم و این راه را ادامه خواهیم داد.

*از احمدی نژاد وقت گرفتم

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در همین حین، جریان انحرافی مطرح شد که یک اتهاماتی را متوجه مان کردند که از اساس دروغ بود و بنده جزو اولین نمایندگانی بودم که به موضوع اعتراض کردم. 

وی بیان کرد: با مطرح شدن جریان انحرافی 20 دقیقه از احمدی نژاد رییس جمهور ایران وقت گرفتم و بنای صحبت را باز کردم و گفتم مافیای قدرت و ثروت مازندران در دفتر شما ارتباطات خاص برقرار کردند که احمدی نژاد در پاسخ گفت که مشکل شما مردم شمال این است که پیشرفت مازندرانی ها را نمی خواهید و همدیگر را نمی توانید تحمل کنید.

*بنای تخریب را در پیش گرفتند

به گزارش مازندنومه،وی ادامه داد: در طول این سال ها صادقانه برای رفع مشکلات مردم، در محلات مختلف بابل، محله به محله، کتی، موزیرج و دیگر نقاط کارشده ولی عده ای با این بیان که کریمی شهر را رها کرده و به روستاها توجه دارد، بنای تخریب را در پیش گرفتند.

وی اظهار داشت: درطول این چهار سال خدمت، برخی روستاها 15 بار برای حل مشکل مردم بازدید داشته ام ولی تمام اینها علیه من صورت جلسه بود که تنها بتوانند بگویند که بنده اعتبارات دولتی را در بابل برده و به تنهایی به اندازه شش نماینده دیگر اعتبار به ویژه از سوی دولت گرفته ام و هزینه برای رای گرفتن مردم کرده ام.

وی ادامه داد: میزان گازرسانی به شهرستان بابل 23 درصد بوده که در طول مدت چهارسال اخیر به 50 درصد رسیده است ومبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه گازرسانی در حال هزینه است.

*مخالفین یک نقشه ای سوار کردند

این نماینده با بیان اینکه همه حوادث و اتفاقات به ذهن ما تداعی می شد الا رد صلاحیت؛ بیان کرد: مخالفین یک نقشه ای سوار کردند و در دقیقه 90 غافلگیر شدیم ولی باید اعلام کنم که پست و سمت به اندازه آب بینی بز برای من بی ارزش تر است چرا که به عنوان یک معلم، با افتخار در دانشگاه مشغول به تدریس خواهم شد.

وی بیان کرد: عده ای هم با ایجاد جنگ روانی که پشت پرده کانون های ثروت و قدرت راه انداخته بودند، به شوراها می گفتند اعتباراتی را که بنده در روستاها هزینه می کنم این همان بودجه دولت برای رای گرفتن کریمی از مردم در انتخابات است کمااینکه بنده دو سه بار سر حیف و میل بیت المال و بی عدالتی برخورد و پیگیری کردم.

کریمی با اشاره به اینکه از تک تک روستاها به همراه معاون عمرانی و معاون برنامه ریزی استاندار مازندران و تنی چند از مدیران کل استان که هیچکدام به جریان مشایی نمی چسبند و عاشق خدمت می باشند، بازدید کرده ایم؛ گفت: تا بابل ، بابل هست خاطره خوش این دوره 4 ساله در دل و فکر مردم به عنوان خدمتگزار باقی خواهد ماند.

* از قلب مردم حذف نمی شوم

نماینده مردم بابل در مجلس هشتم ضمن بیان این مطلب که اسم کریمی را بر روی کاغذ حذف کرده اند، ولی از قلب مردم نمی توان حذف کرد، افزود: شهید بهشتی بعد از شهادت نمرد بلکه جاودانه ماند چون خدمتگزار مخلصی برای مردم بود.

به گفته کریمی حضور در محلات مختلف به این معنی بود که ما به دنبال کارکردن برای مردم و رفع مشکلات آنها بوده ایم و این چهار سال ما با فراز و فرودهایی روبه رو بوده است ولی به دلیل محدودیت اعتبار نتوانسته ایم به خواسته های مردم پاسخ دهیم.

کریمی افزود: در ذهن روستاییان این طور نبوده که کریمی یکبار دیگر رای بیاورد چرا که احداث 100 الی 150 مدرسه در طول این مدت خدمتگزاری نه تنها تبلیغات نبوده بلکه برای خدمت بوده است.

وی ادامه داد: جذب اعتبارات برای رفع مشکلات مردم از جمله خاطرات شیرین دوران خدمتم بود ولی احمد پور و رحیمی مدیران راه و ترابری که براثر تصادف جان باختند جزو خاطرات تلخم بود که مرحوم احمد پور با اینکه میلیاردها تومان چک درحوزه کاری خود امضا زده بود ولی برای دریافت وام 50 میلیون ریالی 20 بار به بنده گفت کمااینکه خانواده اش امروز آواره اند واین نشان دهنده این است که او یک تومان را به زندگی خود وارد نکرد.

*500 نفر گریه کردند

این نماینده مجلس هشتم خاطرنشان ساخت: در دستگیری اخیر چقدر باید پر رو و گستاخ باشد که طرف دو ماه زندان است و با این زدو بندهایی که بردند و خوردند و به جیب زدند،امروز طلبکار مردم شدند.

وی ادامه داد: الان صدای من در حال ضبط است و این صدا در اختیار دستگاه امنیتی و قضایی قرار می گیرد که یک تومان اگر وارد زندگی من شده مرا محاکمه کنند.

بر اساس این گزارش،کریمی اظهارداشت: 22 بهمن ، شب رد صلاحیت بنده تا ایام انتخابات یکی از شب های تلخ دوران عمرم بود وحتی گزارش شده که شب آغاز تبلیغات نهمین دوره انتخبات مجلس تعداد 500 نفر از جوانان و اقشار مختلف گریه کردند و این در تاریخ این شهرستان ضبط و درج شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این چهار سال خدمت صادقانه در ذهن و دل مردم باقی خواهد ماند،افزود:بنده نوکری بیش نیستم اما کانون قدرت بابل می خواهد من نوکر آن ها باشم،ولی من نوکر مردم بوده و هستم.

وی ادامه داد: چند نفر از روحانیون تراز اول شهرستان در تایید بنده با تهران تماس و تاکید داشتند محفل خاص بابل از تماس آن ها خبردار نشود،چون بعدا" کانون قدرت امنیت شغلی و زندگی آن ها را سلب خواهد کرد و این گونه انجمن حجتیه بابل و کانون قدرت و ثروت، مفتضح شدند.

نماینده بابل اضافه کرد: رگ دست امیرکبیر را زدند ولی راست قامت در تاریخ ایران باقی ماند ولی ناصر الدین شاه به زباله دان تاریخ رفت.

کریمی با بیان اینکه آنچه که مربوط به حقوق مردم است،چهار سال شکوفایی این شهرستان بوده است؛افزود: این پست و مقام به اندازه آب بینی بز برای من جایگاه و ارزش ندارد و افتخار ما خدمت به مردم بود ولی حتی اگر جانم برود، در مقابل این زالو صفت هایی که گردن کلفتی کردند،خواهم ایستاد.